ایمانیه:

قهرمانی جوانان ورزشکار دلداده کشور نشاط و انگیزه را در جوانان شعله ور می‌کند

استاندار فارس گفت: جوان ورزشکار با اعتماد دینی، مردانگی و دلدادگی به کشور قهرمان می‌شود و با این قهرمانی نشاط و انگیزه را در سایر جوانان شعله ور می‌کند.

دکتر محمد هادی ایمانیه در آیین افتتاح جشنواره بزرگ شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، از میزبانی شیراز و استان فارس برای برگزاری این جشنواره ابراز خرسندی کرد و گفت: میزبانی فرزندان برومند و ورزشکار نیرو‌های ارشمند پاسدار انقلاب اسلامی در استان ورزش‌دوست فارس و شیراز باعث خوشحالی است.

دکتر ایمانیه با تشکر از سپاه فجر استان فارس به عنوان میزبان برگزاری این جشنواره گفت: وظیفه مدیران حمایت از ورزش، همت به خرج دادن، هزینه کردن، برنامه‌ریزی داشتن و هدف‌گذاری بوده و وظیفه ورزشکاران نشان دادن غیرت، جوانمردی، همت و اراده قوی مسلمان ایرانی است.

استاندار فارس به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص الگو بودن جوانان ورزشکار و قهرمان اشاره و گفت: رهبر معظم انقلاب بر الگو بودن جوانان قهرمان ورزشکار نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه معنویت و اخلاق و وفاداری به وطن تاکید دارند.

نماینده عالی دولت در فارس گفت: جوان ورزشکار با اعتماد دینی، مردانگی و دلدادگی به کشور قهرمان می‌شود و نشاط و انگیزه را در سایر جوانان شعله ور می‌کند.

دکتر ایمانیه گفت: وظیفه قهرمانان ورزشکار بسیار سنگین است، قهرمانان نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه اخلاق و معنویت هم باید الگو باشند و همچنین باید در ترویج و تشویق مردم جهت ورزش همگانی الگو و مشوق باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار