رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دانشجویان طلایه داران دولت اسلامی هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دانشجویان در تحقق دولت اسلامی و جامعه معنوی ماثر خواهند بود و رسالتی بزرگ و تاریخی بر عهده دارند.

سردار غلامرضا سلیمانی، در مراسم آغاز بیست و هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی گفت: رهبر معظم انقلاب چهار مؤلفه برای حرکت در گام دوم بیان کرده‌اند که محور قرار گرفتن جوانان، امید به موفقیت و پیروزی، روحیه جهادی با تمسک به اسلام ناب و جهش در پیشرفت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بشریت چشم به ملت ایران دوخته است و آزادیخواهان کشور‌های مختلف انقلاب ایران را الگوی خود قرار داده اند.

او گفت: انقلاب اسلامی اهداف و رسالت جهانی دارد و به مدد مسلمانان جهان و بشریت آمده است. اسلام برای نجات بشریت آمده و انقلاب برآمده از اسلام ناب و ستیزه گر با ظلم و اشغالگری توانسته صف‌آرایی جدیدی در جهان تشکیل دهد.

وی اظهار داشترئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران با چشم خود خواهد دید که اسلام سنگر‌های کلید‌های جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد ما در مسیر پیروزی‌های خیره کننده هستیم و نظام سلطه در روند اضمحلال، فروپاشی و ضعف و زبونی قرار دارد.

سردار سلیمانی معتقد است، سفر رییس جمهور آمریکا به رژیم صهیونیستی نیز نمی‌تواند این روند فروپاشی را تغییر دهد.

او گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز مهمی برای بشریت است، عظمت و بزرگی انقلاب باید در این دوران جنگ ترکیبی دشمن بوسیله جهاد تبیین بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

سردار سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی با یک برنامه بلند مدت و راهبردی کار خود را آغاز کرد. پیروزی انقلاب در منظومه فکری رهبری اولین مرحله تکاملی و دومین مرحله آن استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از اهداف انقلاب، تشکیل حکومت اسلامی و تحقق دولت اسلامی و استقرار و زمینه سازی برای ظهور خورشید عظمای ولایت است.

اوگفت: در طلیعه گام دوم انقلاب، ابعاد مرحله تحقق دولت اسلامی با میدان‌داری جوانان یکی پس از دیگری باید رقم بخورد. وقتی این الگوی جذاب کامل شود دیگر کشور‌ها هم اعتنا و نسخه برداری خواهند کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی کشور در خصوص بیست و هفتمین دوره طرح ولایت گفت: دو هزار و ۶۰۰ دانشجوی دختر و پسر در این دوره حضور دارند.

محمدحسین فوادیان گفت: هدف این دوره‌ها کادرسازی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است در این دوره چهل روزه، دانشجویان در کلاس‌های آموزشی، بصیرتی و معرفتی شرکت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۵ تير ۱۴۰۱
فعلا که مردم غرق گرانی؛بی تدبیری هستن