تداوم نقض آتش بس سعودی‌ها و مزدورانش در یمن

نیرو‌های متجاوز ائتلاف سعودی و مزدوران آن‌ها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۶ بار توافق آتش بس یمن را نقض کردند.

وزیر دفاع یمن (وابسته به دولت نجات ملی یمن مستقر در صنعا) روز شنبه به خبرگزاری سبأ گفت: نیرو‌های متجاوز (ائتلاف سعودی) و مزدوران آن‌ها طی بیست و چهار ساعت گذشته، ۱۸۶ بار توافق آتش بس انسانی و نظامی را در یمن نقض کردند.

وی گفت: کشور‌های متجاوز فرصت دارند به سمت صلح حرکت کنند و اگر جنگ بخواهند ما آماده ایم.

پایگاه خبری الثوره گزارش داد: محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع یمن تاکید کرد: فرصت برای ائتلاف متجاوزان فراهم است تا به سمت صلح عادلانه و شرافتمندانه حرکت کنند.

وی در بازدید از رزمندگان جبهه‌های محور خب و الشعف گفت: پایداری مردم یمن و پیروزی‌ها و دستاوردهایشان طی بیش از هفت سال علیرغم تفاوت فاحش امکانات کشور‌های ائتلاف متجاوز که هزینه‌های سنگینی کردند، معجزه است.

العاطفی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که استعمار انگلیس سال ۱۹۴۸ آن را در سرزمین فلسطین تأسیس کرد، در معرض خطر نابودی قرار دارد. این رژیم از اجتناب ناپذیر بودن پایان شرم آور خود آگاه است و به همین دلیل استعمار برای حفاظت از آن، امارت‌هایی را نظیر کشور‌های ائتلاف متجاوز در منطقه ایجاد کرده است. این رژیم‌ها طی دهه‌های گذشته آنچه را استعمار از نظر اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای می‌خواست برایش محقق کردند و اکنون نیز خواسته‌های نظامی اش را از طریق مداخله مستقیم برایش محقق کرده اند.

سرلشکر العاطفی خاطرنشان کرد: هشتمین سال استقامت، سال توانمندی و پیروزی همه جانبه در تمام جغرافیای یمن خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار