حمایت بنیاد برکت از کارآفرینان اصفهانی

معاون اشتغال و اجتماعی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ارائه تسهیلات به کارآفرینان اصفهانی خبر داد.

مرتضی نیازی گفت: بنیاد برکت با هدف اشتغال زایی در نقاط مختلف کشور شروع به کار کرده و طرح‌های اجرایی در یک مدل جامع و در روستا‌ها و شهر‌های کوچک انجام می‌شود و در اصفهان تقریبا تمامی روستا‌ها و شهر‌های کوچک تحت پوشش قرار دادیم و مشغول به فعالیت هستیم.

او گفت: تسهیلاتی که به متقاضیان پرداخت میشه بستگی به طرح انتخابی آن‌ها دارد. این طرح میتواند از ۱۰۰ میلیون تومان ۴ میلیارد تومان باشد.

نیازی میگوید: طرح‌ها و کارگاه‌های کوچک سهم بیشتری را دارا هستند و بنگاه‌های کوچک و متوسط سهم کمتری در ازای تسهیلات بیشتر دارند.

معاون اشتغال و اجتماعی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در پاسخ به چگونگی شرایط وام گفت: در ازای طرح‌های اشتغال زایی از شبکه‌های تسهیلگر و مجریان بنیاد برکت حدود ۳۰ نفر در اصفهان و با مراجعه به روستا‌ها و تشکیل کارگروه توسعه روستا، شروع به شناسایی افراد می‌کنند و افراد خاستار را تحت حمایت قرار میدهند.

به گفته او، مردم برای دریافت وام می‌توانند به تحلیلگران و تسهیلگران بنیاد برکت که به مقامات محلی معرفی شده اند، مراجعه کنند و طرح خود را ارائه سپس تحلیلگر آنرا اهلیت سنجی کند و نظر نهایی را به افراد اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.