گردشگری همه جا صنعت اما در کرج معضل است!

بخشدار آسارا گفت: منطقه هفت چشمه(مراجعه گردشگران) به معضلی برای محلی های روستای ارنگه تبدیل شده است.

هفت چشمه منطقه ای است که بسیار مورد توجه و استقبال گردشگران قرار می گیرد و دارای آبشار و طبیعتی چشمگیر است.

آقای خدری گفت: از دهیاران درخواست کرده ایم طرح هایی را در خصوص ساماندهی گردشگران ارائه دهند و از منابع طبیعی نیز خواسته شده  تا زمینی را برای ایجاد پارکینگ در آن منطقه در اختیار ما قرار دهند.

بخشدار آسارا گفت: یکی دیگر از مشکلات ما پسماند ناشی از حضور گردشگران است، سه خودروی مستهلک حمل پسماند داریم که هفته گذشته یکی از این سه آسیب شدیدی دید که البته وعده هایی در خصوص خرید یک خودروی جدید به ما داده اند.

او می گوید: ترافیک جاده کرج-چالوس تا حد زیادی مدیریت شده اما پسماند ناشی از حضور گردشگران مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

آقای خدری گفت: محلی ها جاده کرج-چالوس هر روز درگیر ترافیک هستند و جمعه ها این درگیری به اوج خود می رسد.

شهروند خبرنگار ما از مشکل آسفالت و امنیت جاده آتشگاه به نوجان و نوجان به پل سنگی ابراز انتقاد کرده بود.

بخشدار آسارا گفت: این معضلات را در کمیته امنیتی بخشداری بررسی کردیم و مشکل امنیت محور مورد نظر تا حدودی با همراهی نیروی انتظامی حل شده است.

او می گوید: بهبود آسفالت را پیگیری کردیم و مشغول انجام تامین اعتبار برای آسفالت ریزی هستیم اما اکنون نمی توانم زمان دقیقی را برای آغاز عملیات اعلام کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بین النهرین
۱۵:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
گردشگاهی !!!!مدت 8ساله که محله ما را درگیر همین کاربری گردشگاهی کرده اند ودر باغستان غربی شهرک بین النهرین که کلا" 92 قطعه است طرح گردشگاهی برایه زمین مردم که در سال 1353 سند گرفته اند جانمایی شده وهرچقدر در این سالها دوندگی کردیم اما کمتر به نتیجه رسیدیم وتعجب آورتر این است که همه مدیران شهری نیز اذعان دارند که این محل کشش 92 تالار پذیرایی ویا سفره خانه را ندارد حتی جاده چالوس از ابتدای کرج تا سد 92 تالار ندارد حالا شما پیدا کنید پرتغال فروش را !!!!! ما پیدا کردیم وبا دلیل ومدرک هم بیان شد که افرادی با خدا وزمینخوار با این ترفند دارند زمینهای مردم را از چنگشان به دلیل همین کاربری گردشگاهی از دستشان در می آورند که حتی فردی از سال گذشته حدود 20 قطعه آنرا به یک سوم قیمت از مالکین خریداری کرده واین نهضت همچنان ادامه دارد !!!شهردار قبلی جناب سعیدی داشت کارهایی انجام می داد اما این از خدا بی خبران اخراجش کردند ودوباره نقطه سر خط .......
Iran (Islamic Republic of)
سلمان برغانی
۱۳:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
مسئولین ما نمی تونن از ظرفیت ها استقاده کنن