بازگشایی مدارس در موعد مقرر بدون چون و چرا

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از بازگشایی مدارس در موعد مقرر، خبر داد.

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص شرایط بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا، تحت هر شرایطی مدارس از ابتدای مهر باز هستند و فعالیت خود را شروع می کنند و باتوجه به شرایط فعلی مدارس صددرصد حضوری خواهند بود.

او گفت: قاعدتا باید به دستور العمل‌های بهداشتی که از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام می‌شود توجه ویژه داشته باشیم. از دانش‌آموزان و همکاران می خواهیم تا برای تزریق دوز یادآور واکسن هرچه سریعتر اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: در روستا‌ها و مناطق کم جمعیت به علت فضای بزرگ کلاس، عموما مشکلی در تهویه و فاصله‌ اجتماعی نداریم و حتی در دوران کرونا هم تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار  می شد.

او بیان کرد: مدارس غیردولتی در حال حاضر تنها معضلی هستند که پیش بینی می‌شود با آن‌ها روبرو باشیم چراکه تعداد دانش‌آموزان نسبت به فضای کلاس بیشتر است و ممکن است استاندارد‌های کافی را نداشته باشند.

ابراهیمی اضافه کرد: از فرصت فصل تابستان استفاده خواهیم کرد و استاندارد سازی کلاس‌ها را انجام می‌دهیم و همینطور متناسب با دستورالعمل‌ها تهویه‌ها را بروز می کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.