پایان بازگشت حجاج خراسانی از طریق فرودگاه مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: با پایان عملیات بازگشت حجاج خراسانی از طریق فرودگاه مشهد، پنج هزار و ۸۷۰ نفر از سرزمین وحی وارد این فرودگاه شدند.

محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: با پایان عملیات بازگشت حجاج خراسانی از طریق فرودگاه مشهد، پنج هزار و ۸۷۰ نفر در قالب ۴۶ کاروان از سرزمین وحی وارد این فرودگاه شدند.

او افزود: پرواز‌های برگشت حج تمتع از ۲۷ تیرماه آغاز شده بود و ساعت ٢١ و ۵ دقیقه دیشب با فرود آخرین پرواز از مبدا جده که با ٢٢۵ مسافر در فرودگاه مشهد به زمین نشست، پایان یافت.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: این حاجیان توسط ۲۶ هواپیمای ایرباس وارد مشهد شدند که ۶ پرواز از مبداء مدینه و ٢٠ پرواز از مبداء جده انجام شد.

امانی بنی بیان کرد: با توجه به اوج گیری دوباره ویروس کرونا، سالن‌های فرودگاه مشهد در جریان برنامه بازگشت حجاج پذیرای استقبال‌کنندگان نبود و غربالگری حجاج نیز انجام می‌شد و با استقرار تیم مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فرودگاه، کار تب سنجی الکترونیک و بررسی وضعیت سلامت و علایم ظاهری آنان نیز صورت می‌گرفت.

او تصریح کرد: امسال زائران سرزمین وحی از ٢۶ خرداد تا پنجم تیرماه در قالب ۲۴ پرواز از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی از طریق فرودگاه مشهد به مکه و مدینه اعزام شده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.