با پیشنهاد وزیر امور خارجه و تائید رئیس‌جمهور؛

سفرای ایران در جمهوری چک، گرجستان و سیرالئون منصوب شدند

بر اساس پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان و تصویب رئیس جمهور، سفیران جدید کشورمان در جمهوری چک، گرجستان و سیرالئون تعیین شدند.

بر اساس پیشنهاد حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و تصویب رئیس جمهور، سید خلیل ساداتی به عنوان سفير جدید جمهوری اسلامی ایران در سیرالئون، محمود ادیب به عنوان سفیر جدید کشورمان در جمهوری گرجستان و سید مجید قافله‌باشی بعنوان سفیر ایران در جمهوری چک تعیین شدند.

محمود ادیب در آستانه عزیمت به محل مأموریت در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، برنامه کاری دوره سفارت خود در گرجستان را تقدیم و در جریان رهنمودهای وزیر امور خارجه قرار گرفت.

وی  پیش از این در سمت‌های سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آکتائو قزاقستان، مدیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه به خدمت اشتغال داشته است.

 

سفرای ایران در گرجستان و سیرالئون منصوب شدند

همچنین سید خلیل ساداتی در آستانه عزیمت به سیرالئون در دیدار با وزیر امور خارجه، برنامه کاری دوره سفارت خود در این کشور را تقدیم کرد.

امیرعبداللهیان در جریان این دیدار توصیه‌ها و رهنمودهایی به منظور اجرا در دوره سفارت سفیر جدید کشورمان در سیرالئون ارائه کرد.

ساداتی مسئولیت‌هایی چون مشاور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رئیس اداره امور مجلس وزارت خارجه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در گینه وگینه بیسائو، کارشناس ارشد حوزه عراق و مدیر کل آفریقا - عربی مجمع جهانی اهل البیت(ع) را در سابقه کاری خود دارد.

سفرای ایران در گرجستان و سیرالئون منصوب شدند

قافله باشی در آستانه عزیمت به محل ماموریت در ملاقات با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه رئوس برنامه های کاری خود در دوره سفارت در جمهوری چک را تقدیم و وزیر امور خارجه کشورمان نیز توصیه ها و رهنمود هایی را در بهره برداری از تمام ظرفیت ها از جمله دیپلماسی اقتصادی در راستای اهداف سیاست خارجی دولت سیزدهم ارائه کرد.

سفرای ایران در  جمهوری چک، گرجستان و سیرالئون منصوب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار