تشییع پیکر شهدای مدافع حرم و گمنام در تهران/ برنامه متروی تهران برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع

پیکر پنج شهید مدافع حرم و دو شهید گمنام فردا پنجشنبه ۱۳ مرداد در میدان امام حسین تهران تشییع می‌شود.

آیین تشییع و بدرقه پیکر پنج شهید مدافع حرم با حضور پرشور مردم شهید پرور تهران فردا پنجشنبه ۱۳ مرداد مصادف با ۶ محرم، ساعت ۱۸ در میدان امام حسین برگزار می‌شود.

هویت سرداران شهید «عبدالله اسکندری» و «رحیم کابلی»، همچنین شهیدان «مصطفی تاش‌موسی»، «محمد امین کریمیان» و «عباس آسمیه» از شهدای مدافع حرم استان‌های مازندران، البرز و فارس از طریق تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه پاسداران شناسایی شده است.

پیکر این شهدا که در مناطق حلب، خان‌طومان و مورک سوریه تفحص شده است، پس از تشییع در تهران برای خاکسپاری به استان‌های مازندران، البرز و فارس منتقل خواهد شد.

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدای مدافع حرم در میدان امام حسین تهران، فردا ۱۳ مرداد، سرفاصله حرکت قطار‌ها در نیمه جنوبی خط شش از ایستگاه امام حسین تا ایستگاه دولت‌آباد را از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از ۱۵ به ۱۰ دقیقه کاهش می‌دهد. در خطوط دو و چهار نیز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱ سرفاصله حرکت قطار‌ها از ۶ به ۵ دقیقه کاهش می‌یابد.

مراسم تشییع دو شهید گمنام هم فردا پنج‌شنبه، ۱۳ مرداد، همزمان با ششم محرم، ساعت ۹ صبح از مسجد علی ابن ابیطالب در خیابان آیت الله کاشانی تا اداره آموزش و پرورش منطقه ۵ در خیابان ابراهیمی شمالی برگزار می‌شود.

پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر مطهر این شهدای گمنام در ساختمان اداره آموزش و پرورش منطقه ۵ به خاک سپرده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار