در دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر با کارکنان صورت گرفت

بررسی راهکار‌های ارتقای کیفی خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران باید در بالاترین سطح ارائه شود، چراکه مردم به هلال‌احمر اعتماد دارند.

دکتر پیرحسین کولیوند در نشست با کارکنان مجتمع دارویی درمانی هلال‌ایران؛ وجود آیین‌نامه، چارت سازمانی و اسناد بالا دستی را یکی از دغدغه‌های اصلی کارکنان دانست و بر تلاش جمعیت برای تحقق آن تاکید کرد.

کولیوند بر ضرورت ارتباط موثر مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با ستاد جمعیت هلال‌احمر نیز تاکید کرد و گفت: خدمات این مجتمع باید در بالاترین سطح ممکن ارائه شود، چراکه مردم به جمعیت هلال‌احمر اعتماد دارند و انتظار بالایی هم از کیفیت خدمات این جمعیت وجود دارد.

وی، لزوم نوسازی تجهیزات درمانی و همچنین توجه به تحول دیجیتال در مجتمع دارویی درمانی را از موضوعات بسیار مهم و در راستای بهبود کیفیت کار و رضایت مراجعه‌کنندگان از خدمات مجتمع عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر به بهبود کیفیت هتل مجتمع نیز اشاره کرد و گفت: وجود این هتل یک نعمت بسیار عالی برای مراجعه‌کنندگان است تا تنها دغدغه درمان را داشته و مشکلاتی نظیر اسکان، نداشته باشند.

کولیوند گفت: ظرفیت مجتمع برای ارائه خدمات دارویی و درمانی بسیار بالاست که با همکاری و همراهی افتخارآمیز کارکنان آن می‌تواند ارتقای بیشتری هم پیدا کند. برای تحقق این مهم، هر یک از کارکنان خودشان را مدیر بدانند و با ارائه پیشنهادات و ایده‌های سازنده، ارتباط خود را با مدیران مجتمع و مراجعه‌کنندگان تقویت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار