استاندار اصفهان:

طرح تحولی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در اصفهان محقق شود

استاندار اصفهان گفت: ضروری است طرح تحولی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در اصفهان محقق شود.

سید رضا مرتضوی امروز در دیدار با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر کشور گفت: امید است حرکت منسجمی با تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان شکل گیرد و ما بخشی از اهداف و تکالیفی که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد را محقق و ادا کنیم.

او افزود: جامعه عظیمی در کشور نسبت به چنین برنامه‌ای انتظاراتی دارند و قطعاً شنیدن و همراه کردن این جامعه دستاوردی برای جمهوری اسلامی برای ارتقا سطح رفاه اجتماعی و آرامش خاطر آنان است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: طی سفر‌های شهرستانی که هفتگی انجام می‌شود در ملاقات‌های مردمی بخشی از نگرانی‌های آنان از باب نبودن یک بیمه فراگیر است که حداقلی‌های نیاز‌های آنان را در آینده حمایت کند و از این جنس تقاضا‌ها و دغدغه‌ها در شهرستان‌های استان وجود دارد.

مرتضوی ابراز داشت: معتقدم اگر در استان اصفهان وظیفه خود را به درستی انجام دهیم در پایان رضایت مندی مردم را شاهد خواهیم بود.

او با اشاره به اینکه ۳۱۲ هزار نفر جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر محسوب می‌شود، گفت: چالش‌های پیش رو صندوق و رضایت مندی عمومی مورد توجه باشد زیر با توجه به جراحی‌های نابهنگام سطح تعادل و قرار داد فی مابین این صندوق‌ها و مردم مدام بر هم می‌خورد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در استان اصفهان تلاش می‌شود که با محوریت قرارگاه مردمی شهرستان‌های و بسیج بخش‌های مختلف بالاتر از ۲۸ هزار نفر سهمیه بیمه‌ای طرح تحولی ظرف یکسال تحقق یابد و شرایط مناسبی را فراهم کنیم که حداقلی از رفاه اجتماعی را رقم بزنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: مسیری که تعریف شده و برای دستگاه‌های متولی تکلیف شده برای حمایت این قشر جامعه حرکت خوبی است و در استان اصفهان با محوریت قرارگاه مردمی در تحقق آن مشکلی نخواهیم داشت.

امروز تفاهم نامه همکاری بین استانداری اصفهان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با حضور سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان و بیت اله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور منعقد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.