ورود فارغ‌التحصیلان تحت پوشش بهزیستی به شهرک علمی و تحقیقاتی

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: فارغ‌التحصیلان تحت پوشش بهزیستی می‌توانند با ورود به مرکز رشد مقدماتی شهرک جذب فضای کارآفرینی شوند.

جعفر قیصری ادامه داد: ظرفیت‌های بسیاری در شهرک وجود دارد، اما با موانع و محدودیت‌هایی برای اشتغال‌آفرینی روبروست که رفع آن مستلزم هدفمندی در امور استخدامی است. در واقع دانش فنی برخی از شرکت‌ها سرمایه اصلی آن‌ها به شمار می‌رود و به همین دلیل در گزینش نیروی انسانی ملاحظاتی را در نظر می‌گیرند.

او با تاکید بر اینکه ابزار‌های توانمندسازی در شهرک وجود دارد، گفت: فارغ‌التحصیلان و افراد تحصیل‌کرده تحت پوشش بهزیستی می‌توانند با ورود به مرکز رشد مقدماتی شهرک جذب فضای کارآفرینی و‌دانش‌بنیان شوند و یا درشتابدهنده‌های بخش خصوصی زیرمجموعه شهرک مشغول به فعالیت شوند.

قیصری تولید تجهیزات پزشکی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را از نقاط قوت کشور دانست و افزود: امکان توسعه تجهیزات پزشکی توسط شرکت‌ها وجود دارد، اما باید تضمین خرید و بهبود بازار محصولات فراهم شود.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ادامه داد: علاوه بر آن برای تامین تجهیزات مورد نیاز معلولان می‌توان برنامه‌ای با عنوان «گفت و گوی معکوس» ترتیب داد که در آن فراخوان مربوطه به شرکت‌ها اعلام و ایده و مدل‌های کسب و کار آن‌ها بررسی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار