آیت الله علم الهدی؛

تهاجم به مدیران خدمتگزار، قرار گرفتن در صف براندازان است

امام جمعه مشهد گفت: آن‌ها که مدیریت اجرایی نظام اسلامی را دانسته و یا ندانسته تضعیف کنند، فقط آب به آسیاب دشمن و آمریکا می‌ریزند و در حال تقویت رژیم صهیونیستی هستند.

آیت الله احمد علم الهدی امام جمعه مشهد گفت:آن‌ها که مدیریت اجرایی نظام اسلامی را دانسته و یا ندانسته تضعیف کنند، فقط آب به آسیاب دشمن و آمریکا می‌ریزند و در حال تقویت رژیم صهیونیستی هستند.

او افزود: دشمن در دشمنی خود مرز و روش خاص ندارد لذا با هر روش و بدون هیچ حد و مرزی جلو می‌آید، الان متاسفانه این حرف‌هایی که در فضای مجازی به مدیریت استان می‌زنند، به هر نحو و انگیزه ای، به نفع دشمن است و هر قدمی که کسی در این مسیر بردارد، به طور غیرمستقیم مورد تایید آمریکا و دشمن است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: بعضی افراد در لباس دوستی برخی حرف‌ها را می‌زنند، افرادی که قبلا یک وابستگی به انقلاب داشته اند و حالا آن طرف میز ایستاده اند و با همه مسائل انقلاب و دستگاه اجرایی معارضه می‌کنند، بدانند این معارضه در عمل به مثابه خدمت کردن و سرویس دادن به دشمنی است که به دنبال براندازی انقلاب و نظام است.

علم الهدی بیان کرد: از چیز‌هایی که انسان را نه تنها بی دین، بلکه مشرک می‌کند این حرکت‌ها و اندیشه‌های سیاسی است که از غیر ولایت گرفته شده است، کسی که بخواهد اندیشه اش را از غیر مقام ولایت و یا غیروابستگان به این جایگاه بگیرد و سرخودانه فکر و حرکت کند، تا مرز شرک جلو خواهد رفت.

او تصریح کرد: امتیار این دولت بر سایر دولت‌ها این است که براساس ولایت مداری قوی تشکیل شده است و عملکرد یکساله دولت این حقیقت را ثابت می‌کند که به هیچ وجه با مقام ولایت زاویه نداشته است، بلکه به عنوان یک مطیع محض از مقام رهبری اطاعت و پیروی کرده است.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: این دولت دشمنان سرسخت خارجی و داخلی دارد، اگر این دولت موفق شود، نفوذ استکبار در کشور به کلی از بین خواهد رفت و عدم موفقیت دولت موجب پیشروی استکبار خواهد شد، لذا در همه عرصه‌های اجرایی و تبلیغی و با استفاده از عوامل نفوذی علیه دولت به میدان آمده اند تا این دولت ولایی موفق نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.