مصدومیت باقرپسند، ارتباطی با بدنسازی نداشت

سرمربی ذوب آهن عقیده دارد در مورد مصدومیت جدی باقرپسند و دوری چند ماهه او از فوتبال، بحث بدنسازی تیم مطرح نیست.

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد آخرین وضعیت سعید باقرپسند و اینکه آیا پارگی رباط صلیبی او صحت دارد، توضیح داد: متأسفانه مصدومیت باقرپسند جدی است و شاید چند ماهی با ما نباشد. با شناختی که از روحیه او دارم می‌دانم زود برمی‌گردد. او واقعاً آدمی قوی است و روحیه خوبی دارد. ما منتظر این بازیکن برای نیم‌فصل دوم می‌مانیم.

تارتار در پاسخ به سؤالی دیگر درباره سعید باقرپسند و اینکه آیا به نظرش بدنسازی تیم مشکلی نداشته است، گفت: مصدومیت بخشی از فوتبال است. باقرپسند ضربه خورد. مصدومیت در فوتبال وجود دارد و همانطور که دیدید چند بازیکن تیم‌های دیگر هم قبل از شروع مسابقات دچار مصدومیت شدید شدند‌. در این بین بحث بدنسازی مطرح نیست. تیم ما به گواه تمام کارشناسان در دو بازی گذشته دوندگی بالایی داشته است.

وی در مورد اینکه آیا مصدومیت باقرپسند در روند تهاجمی ذوب‌آهن تأثیرگذار خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: به هر حال بدموقع بود و قطعاً تأثیرگذار است. ما با بچه‌های دیگر صحبت کردیم، باید زحمات بیشتری بکشند و تلاش کنند تا کمبودها جبران شود. هم باقرپسند مصدوم شد و هم سینا اسدبیگی در شرایطی که نقل‌وانتقالات رو به پایان بود ما را تنها گذاشت. باید تلاش مضاعفی داشته باشیم و همه دست به دست هم بدهیم تا امسال تیم خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره کمک داور ویدیویی افزود: امیدوارم کسی که رئیس فدراسیون ما خواهد شد،  VAR را به فوتبال‌مان وارد کند. ما شرمنده‌ایم وقتی می‌بینیم یکسری کشورها که از لحاظ فوتبالی و حتی مالی پایین‌تر از ما هستند سیستم VAR را دارند. این برای فوتبال ما فاجعه است. هم داوران در مسابقات بین‌المللی لطمه می‌بینند و هم بازیکنان دچار اشتباه می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار