تلاش‌های دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت کشور

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت کشور، گفت : شاهد رخداد‌های خوبی در حوزه خدمتگزاری به مردم باشیم.

آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضروری بودن جهاد تبیین، گفت : مسئولین باید هم وضعیت گذشته و هم وضعیت حال کشور را برای جامعه تبیین کنند.

وی با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی در منطقه و دنیا، گفت: امروز جمهوری اسلامی دارای قدرت و صلابت بوده و در تایید این موضوع اینکه دنیا مواضع رهبری را به عنوان یک فردصاحب نظر مورد توجه قرار می‌دهد.

آیت الله علما اشاره‌ای هم به تلاش‌های دولت برای بهبود وضعیت کشور داشت و ابراز امیدواری کرد: شاهد رخداد‌های خوبی در حوزه خدمتگزاری به مردم از سوی دولت باشیم.

امام جمعه کرمانشاه ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی، گفت: نوزدهمین اجلاسیه تجلیل از پیرغلامان حسینی به خوبی در استان کرمانشاه با حضور ۳۰۰ مهمان داخلی و خارجی برگزار شد که نشان از برنامه ریزی خوب مسئولان برای برگزاری این اجلاسیه تاثیر گذار در اشاعه فرهنگ عاشورا داشت.

آیت الله علما با ابراز خرسندی از بازگشایی مرز خسروی، تصریح کرد: مرز تاریخی و بین المللی خسروی با تلاش استاندار کرمانشاه و مسئولان استان بازگشایی شده و چشم به راه حضور زوار پیاده روی اربعین است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.