دارنده مدال طلای المپیاد نجوم و اختر فیزیک در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سه سال تلاش مداوم؛ رمز کسب مدال طلای المپیاد جهانی نجوم

سهند اکرمی پور تلاش مداوم و پشتکار را دلیل اصلی موفقیت در المپیاد نجوم و اختر فیزیک عنوان کرد.

سهند اکرمی پور، دارنده مدال طلای المپیاد نجوم و اختر فیزیک درباره حضورش در رقابت‌های جهانی گفت: این مسابقات در گرجستان و در سه مرحله تئوری، تعیین داده و رصد برگزار شدند. سطح مسابقات بسیار بالا بود و حدود ۲۵۰ شرکت کننده از ۴۸ کشور به ویژه کشور‌های پیشرفته جهان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

اکرمی پور در ادامه تاکید کرد: این لطف خداوند بود که من به این موفقیت دست یافتم. افراد زیادی هم از جمله خانواده نقش مهمی در این کامیابی داشتند.

دارنده مدال طلای المپیاد نجوم برنامه‌اش برای آینده را ادامه تحصیل در همین زمینه تا مقاطع و مدارج بالای تحصیلی و ورود به بازار کار در این راستا عنوان کرد. 

اکرمی پور در پایان گفت: هر مسیر و موفقیتی سختی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد؛ اما با یک برنامه مشخص و پشتکار می‌توان مسیر را هموار کرد و به موفقیت دست یافت. من سه سال مداوم برای دستیابی به این موفقیت تلاش کردم. علاقه مندان به این رشته هرگز از رسیدن به هدف خود ناامید نشوند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۴:۴۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
المپیادی ها مثل همیشه برای کشور افتخار آفریدند ولی بهتر بود مصاحبه طولانی تر و کامل تری بود تا از توصیه های ایشان و دیگر المپیادی ها بیشتر استفاده کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
خیلی خوبه، ی سال دیگه همشون توی اروپا هستن
ای مملکت ب نجوم نیازی نداره مهم اینکه با کدوم پا بری مَوال