افتتاح طرح های عمرانی در شهرستان های خراسان رضوی

در ششمین روز هفته دولت، بیش از ۵۰ طرح در شهرستان‌های خراسان رضوی به بهره برداری رسیدند.

در ششمین روز هفته دولت، بیش از ۵۰ طرح عمرانی در شهرستان‌های خراسان رضوی به بهره برداری رسیدند.

 

 

بهره برداری از ۳۸ طرح عمرانی در درگز

فرماندار درگز در خراسان رضوی گفت: ۳۸ طرح عمرانی با ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

محمد کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای هشت طرح نیز با پیش بینی اعتباری افزون بر ۶۳ میلیارد ریال در این هفته آغاز می شود.

وی ادامه داد: افتتاح تونل گلخندان در مسیر لطف آباد به درگز با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار و بهره برداری از بخش وی. آی. پی بیمارستان امام خمینی(ره) درگز با ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری از طرح های مهم این شهرستان مرزی در هفته دولت است.

افتتاح ۲۰ طرح عمرانی در خوشاب

فرماندار خوشاب گفت: همزمان با هفته دولت ۲۰ طرح عمرانی، کشاورزی، تولیدی و خدماتی با سرمایه‌گذاری ۸۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

محمود شم‌ّآبادی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرحهای به ثمرنشسته در این شهرستان شامل طرح های عمرانی، کشاورزی ،برق، مخابرات، گاز، طرح های تولیدی و خدمات شهری و روستایی بوده است.

وی اظهار داشت: همچنین طی هفته دولت عملیات اجرایی چند طرح در خصوص گازرسانی به مناطق روستایی و طرحهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز شد. 

فرماندار خوشاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: طی ایام هفته دولت ۴۰ عنوان برنامه شامل نشست با مردم، پرسش و پاسخ، بازدید از مناطق روستایی و میز خدمت در این شهرستان برگزار شد.

۵ طرح ملی صنعتی در فریمان افتتاح شد

حمید اکبری، فرماندار شهرستان فریمان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از انجام ۳۴ برنامه در هفته دولت با اعتبار یکهزار و ۷۹ میلیارد تومان خبرداد و اظهارداشت: در همین راستا ۵ طرح صنعتی ملی نیز در شهرستان افتتاح شد.

وی با اشاره به طرح‌های صنعتی و آماده افتتاح در این شهرستان، افزود: فاز دوم کارخانه نوبافت شادیلون با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان و کاویان جار ساچی تولید بطری شیشه‌ای با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان در این هفته افتتاح شد.

اکبری تصریح کرد: درومیت دانه بندی کارخانه شیشه فلوت کاویان با مبلغ ۱۶۷ میلیارد تومان، تهران اکسید مس کاتو دی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان و آلتون بلور سایا با مبلغ ۳۶ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های مورد نظر در هفته دولت بود.

وی تاکیدکرد: انجام این برنامه‌های هفته دولت نسبت به سال گذشته بیانگر رشد خوب طرح‌ها بوده که با اعتبار هزار و ۷۹ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

اکبری به برنامه‌های فرهنگی هفته دولت اشاره کرد و افزود: هفت زندانی به کمک یک خیر با مبلغ بیش از ۱۲۰ میلیون تومان آزاد شدند، مسابقات فرهنگی و ورزشی برای اقشار مختلف مردم در طول یک هفته برگزار شده و ۸۰۰ بسته معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج به خانواده‌های مدنظر اهدا شد.

فرماندار شهرستان فریمان با بیان اینکه در این هفته اهدای ۷۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره شهید رجایی و انتخاب کارمند و مدیر نمونه، تجدید از نخبه‌های علمی و رتبه‌های برتر کنکور و نخبگان ورزشی و برگزاری جشنواره کاسبان امین نیز صورت می‌گیرد.

پروژه‌های عمرانی وزارت ارشاد در کشور نیازمند 7هزار میلیارد ریال است

محمدرضا برکت رییس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اکنون بیش از ۳۰۰ طرح در حوزه فرهنگ و ارشاد در کشور نیمه تمام است که ۴۰ مورد از آنها طرح های ملی است و ۱۵ مورد از طرحهای ملی مربوط به مجتمع‌های فرهنگی و هنری است.

او افزود: پس از این بازدید و بازگشت به مشهد کارگروه ویژه‌ای برای جمع‌بندی رفع مشکلات فنی و برآورد اعتبار مورد نیاز پروژه‌ تشکیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.