افتتاح نخستین موسسه فرهنگی هنری چند منظوره در آران و بیدگل

 نخستین موسسه فرهنگی هنری چند منظوره در آران و بیدگل با حضور اصحاب فرهنگ و هنر افتتاح شد.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری چند منظوره کیمیا هنر مرنجاب گفت: موسسه فرهنگی هنری چند منظوره کیمیا هنر مرنجاب با همت و پیگیری رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل و پس از گذشت یک دهه تلاش در عرصه فرهنگ در قالب آموزشگاه به موسسه چند منظوره ارتقا یافت.

حسین مکاری نژاد افزود: موسسه فرهنگی هنری چند منظوره کیمیا هنر مرنجاب با همکاری موسسه فرهنگی عبادی زینبیه در ساختمان ابوتراب و مساحتی حدود ۳۰۰ متر به‌عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین موسسه‌های فرهنگی پاسخگوی ارائه خدمات نو و مطلوب به شهروندان است.

او با بیان اینکه چشم‌انداز برنامه‌های آینده موسسه فرهنگی هنری مرنجاب در سه سطح تعریف و تدوین شده است اظهار کرد: موسسه در برنامه نخست تلاش خواهد کرد بستر مناسب در راستای هم افزایی و ارتقای اقتصاد هنر برای هنر‌مندان و اصحاف فرهنگ فراهم کند.

به گفته او، توانمند سازی کودکان ونوجوانان در سطح جدیدی از آموزش و همچنین راه‌اندازی رشته‌های جدید و متناسب با منطقه و بازار کار هنر جویان و دانش‌آموختگان حوزه فرهنگ وهنر برنامه‌های دوم و سوم چشم انداز موسسه است.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری چند منظوره کیمیا هنر مرنجاب یادآور شد: در حال حاضر این موسسه در رشته‌های نقاشی، خلاقیت ویژه کودکان ونوجوانان، دوره طراحی، نقاشی با سبک‌های مختلف ویژه بزرگسالان
دوره، طراحی روی پارچه، پتینه کاری دوره طراحی فرش، طراحی معمار داخلی ساختمان، گرافیک کامپیوتری، عکاسی دیجیتال و موبایل گرافی هنرجو می‌پذیرد.

مکاری نژاد با تقدیر از تلاش‌های مربیان و هنر آمون یک دهه اخیر موسسه فرهنگی هنری کیمیا هنر گفت: هنر بهترین آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.