تعطیلی یک رستوران در سعادت شهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان پاسارگاد، از تعطیلی یک رستوران به علت رعایت نکردن اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی در سعادت شهر، خبر داد.

کوروش قنبری رئیس شبکه بهداشت و درمان پاسارگاد گفت: در بازرسی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان پاسارگاد با همراهی تیم نظارت اداره صمت، اتاق اصناف، ناحیه مقاومت بسیج، جهاد کشاورزی و فرمانداری و با هماهنگی حوزه قضایی شهرستان، یک رستوران به علت بی توجهی به رعایت موازین بهداشتی در سعادت شهر، تعطیل شد.

او با تاکید بر اینکه سلامت مردم خط قرمز و اولویت مجموعه بهداشت و درمان به شمار می‌رود، افزود: تشدید نظارت‌های بهداشتی در دستور کار مرکز بهداشت شهرستان قرار دارد و در همین راستا، پرونده این تخلف بهداشتی برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پاسارگاد از اصناف و شهروندان خواست با رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامت خود و جامعه، همراه مجموعه سلامت شهرستان در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی باشند.

قنبری اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در سطح شهرستان پاسارگاد، با سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار