ضرورت بهره‌برداری از فیبر نوری در کیار

رئیس شورای اسلامی شهرستان کیار گفت: بهره‌برداری از فیبرنوری این منطقه به خصوص روستا‌های گل‌سفید، جوزستان و برنجگان ضروری است.

اکبر هادی‌پور در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مشکل تلفن ثابت در روستای دزک به ویژه ۳۰ واحد مسکن مهر این روستا و مشکل اینترنت در روستا‌های سرتشنیز و موسی‌آباد باید پیگیری شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تپه‌ای باستانی در مرکز روستای سلم قرار دارد و ۷۰ خانوار با مشکل مواجه شدند، رسیدگی به مشکل مردم این منطقه ضروری است.


بیشتر بخوانید


هادی پور اضافه کرد: با توجه به اینکه مردم ناغان در مشایخ از نعمت اینترنت محروم هستند و تحصیل دانش‌آموزان تحت تاثیر قرار گرفته، لذا بهره‌برداری از فیبرنوری این منطقه به خصوص روستا‌های گل‌سفید، جوزستان و برنجگان ضروری است.

وی مشکل نبود دریافت تلفن ثابت در شهر دستنا به علت نبودن پست خالی و دریافت هزینه کابل از مردم، نبود آنتن‌دهی موبایل و اینترنت در روستای حاجی‌آباد و قلعه ممکا و جعفرآباد بخش مرکزی شهرستان کیار و گردنه باجگیران و پوراز بخش ناغان، لزوم ارتقای سایت روستا‌های دهستان ناغان، مسیر چهراز تا چهارطاق و روستای زوردگان بخش مرکزی با عنایت به افزایش جمعیت و مهاجرپذیری و افزایش جمعیت به دو یا سه هزار خانوار در تابستان را مطرح کرد و رسیدگی به این مشکلات را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار