نماینده ایران در آژانس انرژی اتمی: بیانیه شورای حکام غیرسازنده است

محسن نذیری اصل، همراهی نکردن کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین ناشی از آن دانست که همه متوجه شدند بیانیه شورای حکام تنها اهداف سیاسی دارد.

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: تلاش آمریکا و اروپا برای همراهی کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین درباره موضوع ایران در نشست شورای حکام نتیجه بخش نبود.

محسن نذیری اصل پس از پایان بررسی موضوع ایران در نشست شورای حکام افزود: همراهی نکردن این کشورها ناشی از آن است که همه متوجه شدند این بیانیه تنها اهداف سیاسی دارد و در زمانی که قرار است مذاکرات احیا شود و باید همه کمک و تشویق کنند همه طرف‌ها را که به تعهدات خود برگردند؛ ارائه این بیانیه غیرسازنده بوده و کمکی به موضوع برجام نمی‌کند.

وی گفت: در این جلسه هم تعدادی محدودی از کشورها که عموما از اتحادیه اروپا بودند و برخی از کشورهای دیگر که بالغ بر  پنجاه واندی کشور بودند به آن پیوستند و این از نظر ما؛ سیگنال خوبی از طرف اتحادیه اروپا برای زنده نگه داشتن یا پیگیری موضوع برجام نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
اصلا دلیل اینکه گوترش رفته اسراییل چی میتونه باشه کسی میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
خب این چه سوالات جدیدی هست که ایران پاسخ فنی نداره بهشون بده و می خواد از راه سیاسی حل و فصل بشه؟ لطفا سوالات آژانس و پاسخ های که ایران به آن ها داده را در اختیار افکار عمومی قرار بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
بابا بمب اتم بسازید خیال همه رو راحت کنید اولیشم واسه تست بزنین وسط تلاویو ببینیم چند نفرشون به درک میرن
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۷:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
با این افزایش روزانه تحریمها چقدر ما ایرانیها به گفتگو و مذاکره خوشبینیم،به نظر می‌رسد ایران باید همانند سانتریفیوژهایی گریز از مرکز را در پیش گیرد و توان خود را صدها که نه بلکه هزاران برابر سازد انموقع جهانی هم حریف ایران و ایرانی نخواهد بود.
کوتاهی از ماست که دیوار بلند است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
کمتر خودتونو گول بزنید برجام وجود نخواهد داشت ولی بزارید تا نفس آخر این منافقین و استعمارگرها تو گیر برجام بمونن. ما کار خودمونو پیش می‌بریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
اینجاست که هر ایرانی که تا به‌حال ایرانتو خودش را فراموش کرده اگر اصالت دار با تمام توان علمی هر کجای جهان زندگی می کند به ایران برگردد و برای قدرتمند کردن توان علمی و دفاعی ایران با تمام‌وجود کار کند وبه این اروپایی‌ها و آمریکائی‌ها بازبان زور بفهماند که دوران قلدریشان تمام شده .فقط خائنین سکوت می‌کنند و دم از ایرانیت می‌زنند ولی کاری نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
نوچ
نوچ
نوچ
هر کی از ایران بره خوشبخت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
درود بر تو ایران اصیل ... حرف غربگداها ارزشی ندارد...درود بر ایرانیان اصیل
Iran (Islamic Republic of)
حاج صمد
۱۸:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
نوچ
نوچ
نوچ
نوچ
تو به نظافت چی رستوران و کارگر ساختمانی تو اروپا میگی خوشبخت؟! تو ایران از گشنگی بمیری صد شرف داره به بردگی مدرن برای آنگلوساکسون ها!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
غیر سازنده نه مغرضانه است خدا کشورهای اروپایی و غرب را نابود کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
از جاسوسان صهیونیست نژادپرست نباید توقع سازندگی و انسانیت داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
نماینده ایران باید بگویید ماموریت اژانس انرژی اتمی کمک به توسعه فعالیت های اتمی صلح امیز کشورها است ولی اژانس دقیقا اقدامات برعکس اهداف خود عمل میکند و اگر بخواهد چنین به اقدامات خود ادامه دهد مردم ایران از عضویت در این آژانس باید راه های خروج تصمیم بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
ما در جهانی زندگی میکنیم که همه به سمت دانش پاک اتمی گام برمیدارند و نباید کاری کنند که خود را بیش از این محدود کنند هر گونه تصویب طرحی ضد کشوری پاک به ضرر دیگر کشورهای جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
تحریم ها را علیه ما اعمال کردند تا ما را به میز مذاکره بکشانند. بیانیه نیز در همین راستا می باشد. می خواهند به هر ضرب و زوری که شده ما را به زانو درآورند. میدان ، میدان مبارزه است اروپا می خواهد بدون اینکه امتیازی بدهد از ما امتیاز بگیرد. اما حریفش، ایران مقتدر هست. با اینکه ایران در این مصاف نابرابر ایران تنهاست و آنها تمامی تیر و طایفه چشم آبی رو بسیج کرده اند باز هم حریف ایران نشده اند. اینکه چند نفر به مصاف یک نفر می آیند یعنی در مقابل ما ضعف دارند و حریفشان قوی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
به اصطلاح خودشون می‌خواستند اون کشورهایی رو که قرار بود با اونها روابط اقتصادیمون رو گسترش بدیم همراه خودشون کنند که اینطوری به ایران ضربه اقتصادی وارد کنند ولی کور خوندند برن به جهنم . به کوری چشم اونها هم که شده روابط اقتصادیمون رو با آفریقا و آمریکای لاتین گسترش میدیم .
آخرین اخبار