پذیرش حدود چهار هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه از پذیرش حدود چهار هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.

محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : کلاس‌های درس در دانشگاه رازی از ۲۷ شهریورماه آغاز شده و حضور دانشجویان در کلاس‌های درس الزامی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه رازی ۱۳ دانشکده فعال در رشته‌های مختلف دارد، افزود: در حال حاضر حدود یازده هزار دانشجو در ۳۰۰ رشته مختلف در دانشگاه رازی در حال تحصیل در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

رئیس دانشگاه رازی استان کرمانشاه به آمادگی دانشگاه رازی برای حضور دانشجویان در شروع سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: فضاسازی دانشکده‌ها، زیباسازی خوابگاه و رفع کمبود‌ها و تعمیرات لازم در آنها، برگزاری ستاد‌های اسکان و آماده‌سازی برای دانشجویان غیر بومی انجام شده است که به طور کلی حدود پنج میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرات، ارتقا فضا‌های دانشجویی برای ورود دانشگاه‌ها صرف شده است.

احمدی بیان کرد: با توجه به اعلام نهایی سازمان سنجش در انتخاب رشته افرادی که امسال در کنکور مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری شرکت کرده‌اند تعداد سه هزار و ۹۵۵ دانشجوی جدید در دانشگاه رازی کرمانشاه در رشته‌های مختلف پذیرش شده‌اند.

وی با اشاره به میزان دانشجویان جدید در هر مقطع، خاطرنشان کرد: از مجموع سه هزار و ۹۵۵ دانشجوی جدیدالورود در سال جاری ۲ هزار و ۹۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی، ۹۲۴ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۳۱ دانشجو نیز در مقطع دکتری پذیرفته شده‌اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار