اجرای طرح ناظران شهر خورشید در اطراف حرم‌ مطهر رضوی

طرح ناظران شهر خورشید برای خدمت‌رسانی بیشتر به زائران حضرت رضا (ع) و به‌منظور بازرسی از اصناف و کسبه منطقه ثامن با همکاری سازمان صمت اجرا می‌شود.

حسین باغگلی معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: یکی ازاجرای طرح ناظران شهر خورشید در اطراف حرم‌ مطهر رضوی مهم‌ترین بخش‌های طرح فرهنگ میزبانی برای میزبانی هر چه بهتر از زائران حضرت امام مهربانی‌ها، طرح ناظران شهر خورشید ویژه اصناف است.

او افزود: این طرح در قالب نظارت مردمی بر اصناف و کسبه اطراف حرم‌ مطهر رضوی و منطقه ثامن است؛ همچنین در این طرح به اقشاری که در حال خدمت‌رسانی به زائر هستند، نظارت صورت خواهد پذیرفت.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: در این فراخوان از افرادی که تمایل به همکاری و خدمت به زائرین امام رضا (ع) را داشتند، دعوت به عمل آوردیم.

باغگلی بیان کرد: به این افراد، آموزش‌های لازم در جهت برخورد با اصناف و کسبه داده شد و پس از اخذ مجوز‌های لازم این افراد در قالب سه تیم و به صورت داوطلبانه وارد نظارت بر اصناف شدند.

او تصریح کرد: این طرح با مشارکت سازمان صمت، جهاد کشاورزی و مجموعه تشکل‌های عهد همدلی در پنج روز پایانی ماه صفر در حال انجام است.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تاکید کرد: نظارت‌ها و انواع بازرسی تا ساعت ۲۴ روز شهادت امام رضا (ع) در اطراف حرم‌ مطهر با حضور داوطلبانه این افراد انجام خواهد شد.

باغگلی اظهار کرد: این طرح در چهار محور منتهی به حرم مطهر و همچنین محدوده شارستان به اجرا در خواهد آمد؛ همچنین پس از پایان طرح باتوجه به بررسی‌هایی که صورت می‌پذیرد در سایر ایام سال از جمله دهه کرامت و نوروز نیز این طرح اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار