سرهنگ پارسا مطرح کرد؛

بهره‌مندی دشمن از جنگ شناختی و رسانه‌ای

مسئول بسیج رسانه گیلان گفت: دشمن با بهره‌مندی از جنگ شناختی و رسانه‌ای درصدد پیشبرد اهداف شوم خود در ایران است.

مهدی پارسا با اشاره به اتفاقات اخیر و توطئه دشمنان برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور گفت: ایمان، اراده، آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی جوانان ایران اسلامی مورد هدف بدخواهان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

او افزود: دشمنان ایران اسلامی مثل همیشه با جنگ روانی و استفاده از ظرفیت امپراتوری رسانه‌ای و با هدف قرار دادن جوانان، درصدد پیشبرد اهداف بیش از چهل ساله خود یعنی ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

به گفته مسئول بسیج رسانه گیلان، این توطئه دشمنان نیز با بصیرت و هوشیاری مردم بیدار ایران اسلامی نقش بر آب شد.

سرهنگ پارسا با بیان اینکه دشمن با بهره‌مندی از جنگ شناختی و رسانه‌ای درصدد پیشبرد اهداف شوم خود علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم همواره رسالت حرفه‌ای خود را پیش برده و با روشنگری و آگاهی بخشی، تحریف واقعیات دشمن را برملا می‌کنند.

او تصریح کرد: بدخواهان ایران اسلامی و قدرت‌های استکباری همه توان و تجهیزات رسانه‌ای خود را معطوف جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و از بین بردن امنیت و آرامش ملت ایران قرار داده اند.

مهدی پارسا مسئول بسیج رسانه گیلان

مسئول بسیج رسانه گیلان ضمن قدردانی از مجاهدت‌های رسانه‌ای خبرنگارانی که در مسیر روشنگری به جهاد تبیین مشغول هستند، گفت: فعالیت‌های مستمر، هدفمند و بر مبنای منافع ملی و ملت ایران اسلامی آن‌ها توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان را خنثی کرده و خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.