نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

خدمت به مردم، هویت ذاتی هلال احمر است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خدمات امدادگران هلال‌احمر در دهه آخر صفر، مصداق اخلاص در خدمت بود و به برکت این خدمات زائران ساماندهی شدند.

 آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی  نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار صمیمانه با امدادگران جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: خدمت به مردم و خلق خدا به‌خودی‌خود یک عمل مقبول و یک اقدام مقدس است، اما خدمات امدادگران مجاهد هلال‌احمر در ایام عزاداری‌های آخر صفر، مصداق اخلاص در خدمت بود و به برکت همین هم بود که حجم عظیم زائران ورودی به شهر امام رضا (ع) به‌طور شایسته سازمان‌دهی شدند.

او افزود: هلال‌احمر در محرم و صفر امسال با تمام توان در خدمت به زائران اهل‌بیت (ع) بود؛ تا جایی که حتی آن دسته از عزیزانی که به هر دلیل امکان خدمت‌رسانی از پایگاه‌های جاده‌ای را نداشتند، در حرکتی مقبول و شایسته تحسین، زائران سالخورده و ناتوان امام رضا (ع) را از میدان ۱۵ خرداد با ویلچر به حرم مطهر رضوی رساندند. این اقدام دست‌کمی از مجاهدت امدادگران در جاده‌ها ندارد و این عزیزان در اجر سلام و عرض ارادت زائران سالخورده شریک خواهند بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هلال‌احمر، یاری‌رسان و فدایی ملت در بحران‌های مختلف و مقاطع گوناگون بوده و تجربیات ارزنده‌ای از مواجهه با بلایا و مصائب آموخته تا در نهایت به برکت همه این خدمات مخلصانه، امسال در ایام پایانی ماه صفر بتواند به توفیق نوکری خاص در درگاه امام هشتم (ع) نائل شود و تخصص و تجربه خود را در استخدام مهمانداری از زائران بارگاه منور رضوی به کار بگیرد.

 آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد : نظام مقدس اسلامی با خدمات مخلصانه و روحیه انقلابی امدادگران هلال‌احمر کشور، کسب آبرو می‌کند و به این خاطر که اجر خدمت به این نظام هم‌تراز با خدمت به امام زمان (عج) است، جمعیت هلال‌احمر کشور هم از این بهره اخروی و برکت دنیوی برخوردار هستند.

او تصریح کرد: امام رضا (ع) نوکران خاص خود را از یاد نمی‌برد. امدادگران و اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور هم که همگی از جوانان پاکباخته و مخلص ایران اسلامی هستند، باید از فرصت خدمتگزاری خود در آستان باکرامت رضوی استفاده کنند و به حضرتش متوسل باشند تا در دنیا و آخرت، یاور و دست‌گیر آنان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.