پویش همکلاسی مهربان در زنجان اجرا می شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: بسته‌های مورد نیاز دانش‌آموزان برای سال تحصیلی، در قالب پویش همکلاسی مهربان در مناطق مختلف استان توزیع می‌شود.

حسین میرزایی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان بااشاره به جزئیات برگزاری پویش هم کلاسی مهربان در استان زنجان، گفت: این پویش تحت نظر اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان و اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس برگزار می‌شود.

او افزود: در مرحله اول اجرای این پویش هزار و  ۵۰۰ بسته شامل لوازم‌التحریر و اقلام آموزشی و تحصیلی در مناطق مختلف استان توزیع شد و مرحله دوم این پویش نیز با توزیع هزار و  ۵۰۰ بسته آموزشی و تحصیلی  در حال انجام است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به جامعه هدف این پویش، تأمین لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان، ادامه داد: این بسته‌ها برای همه دانش‌آموزان مناطق چهارده‌گانه استان در سطوح ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم آماده‌سازی شده و در تلاش هستیم که عمده این بسته‌ها به دست دانش‌آموزان نیازمند استان برسد.

میرزایی با اشاره به استمرار این پویش در استان، گفت: بسته‌های توزیعی عمدتاً شامل کیف، دفتر، مداد و مدادرنگی و سایر لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.