تضعیف نیروی انتظامی، تضعیف آرامش و آسایش جامعه است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تضعیف نیروی انتظامی تضعیف آرامش و آسایش جامعه دانست و بر حمایت از زحمت‌کشان نیروی انتظامی تاکید کرد.

سید جواد هاشمی‌مهر در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و سبز قامتان عرصه امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته وحدت، بی‌توجهی و عدم رعایت فضایل اخلاقی را علت آسیب به جوامع دانست و گفت: باید تلاش کنیم از فضائل اخلاقی فاصله نگیریم چون متحمل هزینه‌های زیادی خواهیم شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بیان کرد: امروزه دشمن سرمایه گذاری زیادی روی فضای مجازی انجام داده است و باید بتوانیم به خوبی با دشمن در این فضا مبارزه کنیم.

او تنها راه نجات از شرایط و معضلات کنونی جامعه را تبعیت از قرآن و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و با اشاره به گستردگی خدمات نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی مسئول برقراری نظم و امنیت و پیش قراول در همه موضوعات امنیتی است اما متاسفانه مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد.

هاشمی‌مهر بیان کرد: موظفیم برای حفظ آرامش و آسایش کشور از زحمت‌کشان نیروی انتظامی حمایت کنیم و تحت تاثیر نقشه دشمن بر علیه نیروی انتظامی قرار نگیریم که زیبنده جامعه اسلامی ما نیست.

معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد تضعیف نیروی انتظامی را تضعیف آرامش و آسایش جامعه دانست و عنوان کرد: باب شهادت بر روی نیروی انتظامی باز است و این دلیل حقانیت و پای کار بودن این نیرو است.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه، در این استان در راه مقابله با پدیده شوم مواد مخدر ۱۵ شهید تقدیم کرده ایم، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و در همین خصوص ۳۳۴ قاچاقچی دستگیر و ۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد.

سردار کیقباد مصطفایی خاطرنشان کرد:  شورای مواد مخدر استان در سطح کشور سرآمد است.

در پایان این همایش از خانواده شهید علی‌حسن بخردان شهید عرصه مقابله با مواد مخدر و سبزقامتان عرصه امنیت در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.