۱۱ طرح آموزشی و ورزشی در گچساران در دست ساخت است

به گفته مسئول اداره تجهیز، نوسازی و توسعه مدارس گچساران ۱۱ طرح آموزشی و ورزشی با اعتباری بیش از ۴۱۱ میلیارد ریال در مناطق مختلف این شهرستان در دست اجراست.

 این پروژه های آموزشی و ورزشی شامل ساخت مدرسه ۶ کلاسه فضیلت ، مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی سربیشه ، مدرسه ۹ و ۶ کلاسه بهنیا و حضرت مریم، سالن هنرستان طالقانی، مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه چهار بیشه، مدرسه ۱۲کلاسه ۱۲ فروردین، استخر شنای دانش آموزی و مجتمع فرهنگی و هنری محله سادات است.

او بیان کرد: دبیرستان ۶ کلاسه فضیلت گچساران با اعتباری بیش از ۴۰میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع در دست اجراست.

علیزاده پیشرفت فیزیکی این طرح را ۹۰ درصد اعلام کرد و گفت:  طرح مجتمع فرهنگی و هنری دانش آموزی محله سادات با اعتباری بیش از ۵۵ میلیارد ریال و زیربنای یکهزارو ۵۰۰ متر مربع در دست اجراست.

او می گوید: این طرح آموزشی و هنری با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنون راکد می باشد.

علیزاده اظهار داشت: مدرسه ۹ کلاسه بهنیا با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و پیشرفت ۷۵ درصد، مدرسه ۶ کلاسه حضرت مریم با ۵۰ درصد پیشرفت و ۴۵ میلیارد ریال اعتبار از مهمترین طرح های اموزشی در دست اجراست  و زیر بنای هر یک از این طرح ها یکهزارو ۴۰ متر مربع می باشد.

وی تصریح کرد: یک باب مدرسه ۶ کلاسه در روستای سربیشه این شهرستان با زیر بنای یکهزارو ۴۰ متر مربع با پیشرفت ۲۵ درصد و اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد ریال در دست اجراست.

علیزاده سالن هنرستان طالقانی را از دیگر طرح های در دست اجرا گچساران اعلام کرد و گفت: این طرح در زیر بنای بیش از ۸۵۰ متر یا پیشرفت ۸۵ درصد و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است.

به گفته علیزاده: یک باب مدرسه  ۶ کلاسه در روستای چهار بیشه گچساران در زیر بنایی بیش از یکهزارو ۴۰ متر با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی  و اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد ریال در دست ساخت است.

علیزاده  افزود: مجموعه استخر شنای دانش آموزی و زمین چمن با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست ساخت  می باشد که تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال در این طرح هزینه شده است.

وی تصریح کرد: مدرسه ۱۲کلاسه ۱۲ فروردین با اعتباری بیش از ۵۶ میلیارد ریال در زیربنایی به مساحت ۲ هزارو ۱۰۶ متر مربع  هم اکنون در دست ساخت است.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.