کاهش طلاق و سن ازدواج با همکاری بنیادهای خیرین در استان همدان

استاندار همدان گفت: باید هزار و ۴۰۰ مسجد استان و کانون های مساجد به عنوان پایگا‌هایی برای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی تبدیل شوند.

استاندار همدان در نشست با اعضای ستاد خیرین صیانت از خانواده بر تقویت کانون‌های مساجد به عنوان پایگاه‌های اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: با برگزاری برنامه‌های پر محتوا و جذب کودکان و نوجونان می‌توان ظرفیت را برای صیانت از خانواده و تقویت باور‌های دینی و اجتماعی از طریق این کانون‌ها فراهم کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد می‌گوید: با تربیت نسل جدید و آشنایی آن‌ها برای استفاده درست از فضای مجازی می‌توان جلوی هیجانی و احساسی عمل کردن آن‌ها به خصوص در اتفاقات اخیر را گرفت.

حجت الاسلام غیاث الدین محمدی، موسس بنیاد خیران صیانت از خانواده هم گفت: امروز دشمنان ما خانواده را به عنوان ستون جامعه هدف گرفته اند و دنبال اخلاف بین اعضای خانواده و سستی بنیاد خانواده هستند.

دبیر بنیاد خیرین صیانت از خانواده هم گفت: این بنیاد از زمان تاسیس تاکنون موجب سازش در ۴۰۰ خانواده در آستانه طلاق شده است و امسال هم ۶۰ زوج را با هم آشتی داده است.

مصطفی وزینی با تاکید بر اینکه اقدامات این بنیاد همه رایگان و بیشتر برای مردم مناطق محروم است افزود: این بنیاد در راستای کاهش طلاق، ازدواج آسان و کاهش سن ازدواج برنامه‌های فرهنگی و جلسات مشاوره با خانواده‌ها برگزار می‌کند.

بنیاد خیرین صیانت از خانواده در بسیاری از شهر‌های استان شعبه دارد و با دستور استاندار و همراهی فرمانداران به زودی در همه شهرستان‌های استان شعبه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.