دبیر هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی:

قرارگاه محرومیت زدایی در وزارت ارشاد ایجاد شد

دبیر هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی گفت: به دستور وزیر ارشاد در تمامی استان‌های کشور قرارگاه محرومیت زدایی راه اندازی می‌شود.

مهدی محمدی دبیر هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی گفت: متأسفانه در برخی استان‌های کشور ما دچار فقر موسسات فرهنگی چند منظوره هستیم.

او افزود: یکی از دلایل اصلی فقر فرهنگی چند منظوره در استان‌ها نبود مراکز فرهنگی و هنری جامع در شهرستان‌ها می‌باشد.

دبیر هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی به استقبال جوانان در شهرستان‌های کم برخوردار برای کار فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد:  در استان‌های کم برخوردار که با مشکل نبود موسسات فرهنگی مواجه هستیم در صورتیکه جوانان و متقاضیانی زیادی هستند که خواستار ایجاد مراکز فرهنگی چند منظوره در شهر‌های خود می‌باشند.

محمدی بیان کرد: ما به مدیران استانی و شهرستانی خود دستور دادیم اگر فردی مشتاق تأسیس مرکز فرهنگی چند منظوره در روستا یا شهر است، اما سواد رسانه‌ای ندارد مجوز ایجاد مکان به وی داده شود.

او به رتبه برتر خراسان رضوی در هنر‌های تجسمی اشاره و تصریح کرد: این استان در سال گذشته رتبه برتر در بین تمام استان‌های کشور را در رشته‌های خوشنویسی٬ خطاطی٬ نقاشی ٬عکاسی مجسمه سازی بوده است.

این مقام مسئول به شهرداری‌های کشور توصیه و تصریح کرد: اگر شهردار‌های محترم هر شهر برای مراکز فرهنگی چند منظوره از ما مجوز بگیرند برای آن‌ها تخفیفات خوبی در موضوع مباحث انرژی قائل خواهیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار