برگزاری مسابقات قهرمان شهر در محلات اصفهان

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت:برگزاری مسابقات محلات در شهر اصفهان از چندی پیش در دستور کار شهرداری قرار گرفت و آغاز شد.

احسان بعیدی با تاکید بر این که توسعه عمرانی در بخش فضا‌های ورزشی در اولویت قرار گرفته، گفت: احداث مجموعه‌های روز باز ورزشی در جریان است و در هفته‌های اخیر افتتاحیه داشتیم و در آینده نزدیک هم از این مجموعه‌ها بهره برداری می‌شود.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان  با بیان این میانگین سرانه ورزشی در جهان سه متر و ۸۰ سانتی متر است، افزود: سرانه ورزشی برای شهروندان کلان شهر اصفهان نیم متر است و با احداث مجموعه‌های جدید به دنبال افزایش سرانه ورزشی شهر هستیم.

او تشویق مردم به استفاده از ورزش‌های پایدار و همگانی و رشته‌های المپیکی را از اولویت‌های معاونت ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان دانست و گفت: برگزاری مسابقات محلات در شهر اصفهان از چندی پیش در دستور کار قرار گرفت و آغاز شد و فقط در یک مورد ۶ هزار ورزشکار در مسابقات محلات با عنوان مولای عرشیان و بانوی قدسیان شرکت کردند.

بعیدی به آغاز مسابقات محلات قهرمان شهر در اصفهان اشاره کرد و افزود: مسابقات فوتبال خاکی محلات در حال برگزاری است و مسابقات گل کوچک نیز هفته آینده آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار