واگذاری بیش از ۲ هزار قطعه زمین در طرح نهضت ملی مسکن تربت جام

استاندار خراسان رضوی گفت: دو هزار و ۸۳۰ قطعه زمین در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تربت جام واگذار شد.

 یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در آئین قرعه کشی واگذاری دو هزار ۸۳۰ قطعه زمین در طرح  نهضت ملی مسکن و در شهرستان تربت جام گفت: دولت سیزدهم برای حل مشکل معیشت مردم، موضوع اشتغال و مسکن را در اولویت خود قرار داده است زیرا با ایجاد اشتغال مردم می‌توانند در حل معیشت خود تلاش کنند و با ایجاد مسکن تاثیر آن در معیشت مردم بیشتر می‌شود.

او افزود: تامین مسکن با استفاده از ظرفیت حضور خود مردم در دست اقدام است و خودشان می‌توانند به خوبی همه کارها را به پیش ببرند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ساخت مسکن توسط خود فرد، شیرینی مضاعفی دارد، با این حال سعی شده است تا با هماهنگی نهادهای ذی‌ربط در تهیه مجوزها و پروانه آن شرایط ویژه و آسانی در نظر گرفته شود.

نظری بیان کرد: ساخت حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکن در استان از چهار میلیون واحد مسکن وعده داده شده توسط رئیس دولت سیزدهم و همچنین ایجاد اشتغال به عنوان مهمترین ماموریت و دغدغه اصلی، پیگیری می‌شود.

او تصریح کرد: امیدواریم مردم شهرستان تربت جام هم بتوانند در اولین زمان ممکن ساخت منازل خود را به پایان برسانند و شاهد خوشحالی آنها در سکونت در منازل خود باشیم.

استاندار با اشاره به موضوع وحدت در تربت جام تاکید کرد: مهمترین ویژگی مردم این منطقه وحدت بین اهل سنت و تشیع آن است و امیدواریم در ساخت مسکن نیز شاهد این وفاق و همدلی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار