بهره مندی بازنشستگان تامین اجتماعی از تسهیلات کم بهره

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از اعطای تسهیلات کم بهره به ۵۰ نفر از مستمری بگیر این سازمان خبر داد.

رسول چراغ سحر گفت: در نیمه نخست امسال ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در قالب وام‌های ۱۲ میلیون تومانی به ۵۰ نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

او با بیان اینکه این تسهیلات کم بهره بدون حضور مستمری بگیر و بدون ضامن از سوی بانک به حساب مستمر بگیران واریز شده است، افزود: پارسال نیز یک هزار و ۴۱ فقره تسهیلات ۷ میلیون تومانی نیز به مستمری بگیران تامین اجتماعی استان پرداخت شد.

به گفته چراغ سحز؛ در حال حاضر حدود ۲۲ هزار نفر باعنوان بازنشسته، از کار افتاده کلی و بازمانده در استان کهگیلویه و بویراحمد ماهانه از این سازمان حقوق و مستمری دریافت می‌کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: در سطح استان نیز علاوه بر ۴ بیمارستان و مرکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت رایگان خدمات درمانی را به بیمه شدگان می‌دهند، ۴۶۴ مرکز بهداشتی، درمانی و دارویی و پزشک نیز با سازمان طرف قرارداد هستند و خدمات مورد نیاز به آن‌ها را با دریافت ماهانه حداقل ۱۸۰ میلیارد ریال از سازمان ارائه می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه علاوه بر پرداختی یادشده، ماهانه به طور میانگین ۵۰۰ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد از این سازمان حقوق دریافت می‌کنند، ادامه داد: همچنین بیش از ۶۰ میلیارد ریال نیز بابت کمک‌های کوتاه مدت مانند کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه ایام بیماری و بارداری و ... به بیمه شدگان استان پرداخت می‌شود.

به گفته چراغ سحر؛ در قالب طرح رضوی نیز ۱۰۰ نفر از مستمری بگیران به مشهد مقدس اعزام شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.