فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

خواب دشمن در شکستن امنیت جامعه تعبیر نخواهد شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: امروز دشمن امنیت کشور را هدف گرفته است، اما بداند که این خواب پریشان هرگز تعبیر نخواهد شد.

سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در آیین تجلیل از عوامل انتظامی که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد،گفت: امروز دشمن امنیت کشور را هدف گرفته است، اما بداند که این خواب پریشان هرگز تعبیر نخواهد شد، زیرا حافظان امنیت کشور پیرو راه شهیدان هستند و لحظه‌ای از حفظ آرمان‌های آنان کوتاه نمی‌آیند.

او افزود: نیروی انتظامی شب و روز خود را وقف ایجاد امنیت و خدمت به مردم و جامعه کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: امسال و به خصوص در یک ماه اخیر، شاهد ورق خوردن برگ زرین دیگری توسط حافظان امنیت داخلی بودیم که با ولایتمداری، عشق به میهن و مردم همراه بود.

سردار محمدکاظم تقوی بیان کرد: در اواخر ماه صفر و با وجود همه تلاش دشمنان برای سلب آرامش جامعه، شاهد حضور بیش از ۶ میلیون زائر در استان و برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی و عزاداری دهه آخر ماه صفر بودیم.

او تصریح کرد: در مأموریت اخیر نیروی فراجا برای حفظ امنیت داخلی، نقش پیشتازی در عرصه را داشت و در فضایی همدل و همراه با مردم، در کنار حمایت مردم و نیرو‌های بسیجی به وظیفه خود عمل کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: اگرچه اتفاقات اخیر باعث آسیب دیدن حدود ۲۰۰ نفر از نیرو‌های حافظ امنیت شد که ۱۵۰ نفر آنان از اعضای فراجا و مابقی از بسیجیان بودند که برخی هنوز از بستر جراحت برنخاسته اند، اما مصدومانی که بهبود یافتند، بلافاصله در میدان دفاع از آرامش مردم حاضر شدند.

او اظهار کرد: در این عملیات‌ها شاهد حضور بانوان همکار فراجا نیز بودیم که نقش بسیار موثری داشتند.

او افزود: لازم است تا زیرساخت‌های لازم با نگاه پدافندی و امنیتی در شهر گسترش فراهم شده و خلاء‌های موجود مورد بررسی و جبران قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار