افتتاح پروژه ۸۰ واحدی نیایش در شهرک شهیدکشوری اصفهان

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی اصفهان گفت: پروژه ۸۰ واحدی نیایش شهرک شهید کشوری اصفهان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با مصالح خوب و در عین زیبایی و استحکام مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بابک حاجی‌احمدی امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه‌های ساخت خانه در شهرک شهید کشوری گفت: پروژه ۸۰ واحدی نیایش جزو پروژه‌های بسیار خوبی است که در شهرک شهید کشوری اجرا شده است.

او افزود: پروژه نیایش با تکیه بر اصول جدید مهندسی، استفاده از روش‌های ساختمان سبز، استفاده از بهترین مصالح و با به کارگیری سیستم‌های هوشمند اجرا شده است.

حاجی‌احمدی بیان کرد: در پروژه نیایش شهید کشوری سعی شد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از مصالح خوب، زیبا و مستحکم استفاده شود و استفاده از مصالح با کیفیت و مدرن مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی اصفهان افزود: در این پروژه اقدامات جدیدی از جمله سیستم بازچرخانی آب سطحی، جمع‌آوری آب سطحی در سیستم زهکشی، استفاده از آب خاکستری، شوتینگ و آینه‌های هوشمند جهت نوردهی به طبقات اجرا شده است.

او با بیان اینکه در جداسازی فضا‌های مختلف ساختمان طراحی مناسبی انجام شده است، تصریح کرد: معماری براساس طرح ایرانی_اسلامی انجام شده به نحوی که نمازخانه ویژه، سالن اجتماعات و دسترسی مناسب از لحاظ ایمنی ساختمان در ساخت قرار گرفته است.

حاجی‌احمدی اضافه کرد: در سیستم‌های اطفای حریق طراحی منحصر به فردی انجام شد و تیم خدمات آتش‌نشانی شهرداری مانور ایمنی را در سراسر ساختمان برگزار کرد و گواهی رتبه یک ایمنی و آتش‌نشانی را کسب کردیم.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی گفت: موقیعت پروژه از نظر نور گیری مورد تأیید است و در سقف، دیوار‌ها و کف عایق‌های باکیفیت کار شده ست.

در این مراسم پروژه ۸۰ واحدی نیایش در شهرک شهید کشوری با حضور مسئولان نظام مهندسی اصفهان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.