رییس بسیج مستضعفین کشور:

دشمن به دنبال ناامید کردن جوانان است

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه دشمن با پژواک رسانه‌ای به دنبال ناامید کردن جوانان است گفت: دشمن با ایجاد تنش و خدشه در مراکز دانشگاهی اعتلای علمی کشور را هدف قرار داده است.

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از صدمین درمانگاه موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور در همدان با اشاره به اینکه دشمن در جنگ‌های گذشته شکست خورده و در این توطئه نیز موفق نخواهد شد اظهار داشت: آمریکایی‌ها به شکست خود در این توطئه اعتراف کردند، اما از فتنه انگیزی دست بر نمی‌دارند.

او با اشاره به اینکه دشمن با پژواک رسانه‌ای به دنبال ناامید کردن جوانان است افزود: دشمن با ایجاد تنش و خدشه در مراکز دانشگاهی اعتلای علمی کشور را هدف قرار داده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ما را به شاخص‌های برجسته در دنیا رسانده است ادامه داد: کشور ایران رتبه برتر علمی را در غرب آسیا و رتبه سوم تربیت مهندس در دنیا دارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه کشور ایران در ساخت توربین بزرگ جزو پنج کشور برتر دنیا است تصریح کرد: برخی پیشرفت‌های کشور ایران مانند رشد در حوزه بهداشت و پزشکی محسوس است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه در کنار رشد علمی کشور عرصه خدمت رسانی به مردم توسط همه خدمتگزاران و بسیج مد نظر است افزود: دستگاه‌های خدمتگزار باید بدانند جهاد خدمت با خدمت اداری متفاوت است و خدمت به مردم در دین مبین اسلام و در فرهنگ انقلاب، بسیار ارزشمند است.

سردار سلیمانی با اشاره به شهادت یک پاسدار در ملایر و حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ، اظهار داشت: در حادثه تروریستی شب گذشته، حال و هوای میهن اسلامی همانند روز‌های عاشورا شد.

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور نیز در این آیین اظهار داشت: صدمین درمانگاه موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور در همدان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از محل خیران، نهاد‌های همسو و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها به بهره برداری رسیده است.

محمدعیسی مالمیر گفت: موسسه خدمات درمانی بسیجیان در چهار محور درمان، بیمه، مددکاری و مشاوره و آموزش به بسیجیان و سایر افراد جامعه خدمت رسانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تا سال ۱۳۹۸ فقط ۴۸ مرکز درمانی بسیجیان در کشور بود که امروز ۱۰۲ درمانگاه در حوزه بیمه به ۱۴۷ هزار خانوار خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان با اشاره به اینکه در بخش مددکاری علاوه بر کمک نقدی، طرح رویش امید و تعالی جمعیت فعال است افزود: تا سال ۹۸، تنها به ۶ هزار زوج و در سالجاری ۶ هزار زوج زیر پوشش قرار گرفتند و تعداد موالید در استان از هزار مورد به هزار و ۵۰۰ مورد پیش بینی می‌شود.

مالمیر با اشاره به اینکه درمانگاه مهر شفا در همدان ۲ هزار و ۲۰۰ متر زیربنا دارد اظهار داشت: درمانگاه شهرستان اسدآباد در هفته دفاع مقدس افتتاح شد و افتتاح درمانگاه شهرستان‌های کبودرآهنگ و بهار در دهه فجر پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بسیج باید به دنبال بسیج سازندگی باشیم افزود: در این موسسه با تدابیر فرماندهان سپاه در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ تعدیل نیرو نبوده و ۳۰۰ نفر نیز جذب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.