طراحی محور نیک‌اندیش برای اتصال جاده اراک به بلوار غدیر قم

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم از نهایی‌شدن مرحله نهایی طراحی محور نیک‌اندیش جهت اتصال جاده اراک به بلوار غدیر خبر داد.

به نقل از شهرداری قم، سید محمدحسین دهناد اظهار کرد: در بودجه امسال  افزون بر ۸۵۰ ردیف عمرانی در مقیاس‌های مختلف تعریف‌شده است که در مقایسه با سال‌های گذشته رشد قابل‌توجهی دارد.

به گفته او در بخش معاونت فنی و عمرانی ۵۰ ردیف عمرانی شاخص بااعتباری افزون بر ۵۳۰ میلیارد تومان در حال اجراست درحالی‌که ردیف عمرانی این معاونت در سال ۱۴۰۰، حدود ۲۲۰ میلیارد تومان بود که امسال  افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان رشد کرده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم گفت: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت و رویکرد شورای شهر قم در بودجه‌ریزی امسال است که بخش عمده‌ای از آن‌ها به پایان خواهد رسید.

او با بیان اینکه با اتمام این پروژه‌ها، در بودجه سال آینده شهرداری قم ردیف بودجه‌هایی برای پروژه‌های جدید مجموعه مدیریت شهری تعریف خواهد شد، ادامه داد: پروژه تقاطع نماز، شهدای روحانیت و زیرگذر امام حسین (ع) تا پایان امسال  به بهره‌برداری خواهد رسید.

دهناد با تأکید بر پیش‌بینی بودجه قابل‌توجه جهت توسعه ظرفیت پارکینگ در قم بیان کرد: فرآیند اجرایی احداث پارکینگ در قم به‌صورت جدی از سال آینده آغاز خواهد شد و طراحی تقاطع دو سطحه صدوق به فردوسی نیز به پایان رسیده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم اضافه کرد: همچنین طراحی محور نیک‌اندیش نیز جهت اتصال جاده اراک به بلوار غدیر نیز نهایی شده است و زیرگذر شهید کبیری به همراه چند تقاطع دیگر نیز سال آینده وارد فاز اجرا خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.