فراهم کردن ۳ هزار جلد کتاب کنکوری برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار

کتابخانه مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) ۳ هزار جلد کتاب کنکور و کمک درسی را برای مطالعه دانش‌آموزان در مناطق کم برخوردار مشهد فراهم کرده است.

علی‌رضا ارجمندی، مسئول امور کتابخانه مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره)  گفت: این کتابخانه وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، به عنوان بزرگترین پایگاه منابع کمک درسی کتابخانه آستان قدس رضوی، محیطی امن را برای مطالعات درسی نوجوانان و جوانان دختر و پسر فراهم آورده است.
 

او افزود: با توجه به کم برخوردار بودن این منطقه بیشتر مراجعان از قشر دانش آموزان و متقاضی استفاده از این منابع هستند.

مسئول امور کتابخانه مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) با بیان اینکه بیشتر کتاب‌های جدید کمک درسی کتابخانه از طریق اهدا تامین می‌شود، ادامه داد: معمولا این منابع در قالب نذر فرهنگی توسط مراجعان و اعضای کتابخانه، تامین و توسط همکاران کتابخانه امام خمینی (ره) آماده‌سازی و در کمترین زمان در اختیار مراجعان قرار داده شده است.

ارجمندی همچنین به گردآوری ۴۰ هزار جلد کتاب در این کتابخانه برای مخاطبان از گروه‌های سنی مختلف اشاره و بیان کرد: اولین کتابخانه تخصصی کودک آستان قدس رضوی در این مجتمع فرهنگی آغاز به کرد که در حال حاضر بیش از ۲۵۰۰ کتاب کودک را در اختیار دارد.

کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) آستان قدس رضوی با دارا بودن بخش‌های مختلف مانند تالار مطالعه قفسه باز، تالار مرجع، تالار مطبوعات، واحد امانت کتاب، واحد اینترنت، واحد منابع دیداری و شنیداری و میز جستجوی مراجعان و… ویژه پسران و دختران در سال ۱۳۷۹ افتتاح شد و در حال حاضر این کتابخانه به ۲۱ هزار و دویست نفر عضو خود خدمات ارائه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار