به مناسبت هفته ملی نوجوان برگزار می‌شود؛

کدام فیلم‌ها را در باغ کتاب رایگان ببینیم؟

نوجوانان می‌توانند برای تماشای فیلم‌های ویژه برنامه «ایران آینده» از جزئیات پخش فیلم‌ها مطلع شوند.

این‌روز‌ها باغ کتاب تهران با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی - هنری به استقبال نوجوانان رفته تا به مناسبت هفته ملی نوجوان، آن‌ها را با تفریحات متنوع سرگرم کند.

ویژه برنامه «ایران آینده» از تاریخ ۱۱ تا ۲۰ آبان و از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود و از چهار بخش اصلی تشکیل شده است. یکی از این بخش‌ها اکران فیلم برای نوجوانان است که می‌توانند همراه با خانواده‌شان مشغول تماشای فیلم باشند. 

جدول پخش فیلم‌های منتخب نوجوانان به شرح ذیل است: 

روز دوشنبه (۱۶ آبان): فیلم «درسی برای فردا» به کارگردانی غلام‌رضا حیدرنژاد در ساعت ۱۷ روی پرده نمایش سینمای باغ کتاب می‌رود. همچنین، فیلم «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری در ساعت ۱۹ نمایش داده می‌شود. 

روز سه‌شنبه (۱۷ آبان): انیمیشن «قهرمان» به کارگردانی کیانوش عابدی در ساعت ۱۷ نمایش داده می‌شود و فیلم «ماهی گیر و بهار» به کارگردانی سید حسن سلطانی در ساعت ۱۹ اکران می‌شود. 

روز چهارشنبه (۱۸ آبان): فیلم «سایه‌ای که نور شد» به کارگردانی نازنین سبحان سربندی از ساعت ۱۵ نمایش داده می‌شود. 

روز پنج‌شنبه: (۱۹ آبان): فیلم «آقای مدیر» به کارگردانی حسن آقا کریمی در ساعت ۱۷ نمایش داده می‌شود. فیلم «مادر» هم به کارگردانی لیلا میرهادی در ساعت ۱۹ اکران می‌شود. 

روز جمعه: (۲۰ آبان): فیلم «درسی برای فردا» به کارگردانی غلام‌رضا حیدرنژاد در ساعت ۱۷ روی پرده می‌رود و فیلم «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری در ساعت ۱۹ نمایش داده می‌شود.

روز‌های شنبه و یکشنبه هم (۱۴ و ۱۵ آبان) فیلم‌های «سایه‌ای که نور شد»، «روزی کلاغی»، «آقای مدیر» و «مادر» نمایش داده شده بود. 

ویژه برنامه «ایران آینده» به همت سازمان فرهنگی - هنری سازمان شهرداری تهران و با مشارکت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان تا ۲۰ آبان در باغ کتاب تهران پذیرای افراد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار