ثبات قیمت مصالح ساختمانی در بازار مشهد

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مصالح ساختمانی مشهد گفت: قیمت اغلب مصالح ساختمانی در بازار این شهر بیشتر به دلیل رکود صنعت ساختمان ثابت مانده است.

غلامرضا سلطانی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مصالح ساختمانی مشهد گفت: قیمت اقلامی مانند شن و ماسه، آجر و موزاییک در بازار مشهد طی یکسال گذشته تقریبا ثابت مانده و در این مدت فقط قیمت سیمان در مقطعی از تابستان به دلیل قطع برق کارخانجات نوسان داشته است.

او قیمت کنونی هر پاکت سیمان در بازار مشهد را کمتر از ۴۰ هزار تومان دانست و افزود: با توجه به قیمت هر پاکت سیمان که پارسال به میزان ۱۹ هزار تومان بود، در مقایسه با افزایش هزینه‌های تولید تغییر زیادی نداشته است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مصالح ساختمانی مشهد ادامه داد: در شرایط کنونی نیز نرخ سیمان ثابت مانده و حتی عرضه آن در بورس هم تاثیری در تغییر قیمت یا افزایش فروش این محصول نداشته است.

سلطانی بیان کرد: با شروع فصل زمستان صنعت ساختمان سازی دچار رکود می‌شود و این موضوع تاثیر مستقیمی بر روی فروش مصالح ساختمانی دارد، هم اکنون با شروع سرما و کوتاه شدن روز، عملیات ساختمانی نیز کمتر شده و به تبع آن بازار مصالح ساختمانی نیز راکد می‌ماند.

او تصریح کرد: در این شرایط فروشندگان مصالح ساختمانی به دلیل داشتن کارگر تعطیل نیستند، اما به طور تقریبی فروش آن‌ها به صفر رسیده و یا بسیار پایین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار