راه اندازی مرکز دیالیز شهرستان فنوج

مدیر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان فنوج با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال با کمک خیرین نیک اندیش احداث و راه اندازی شد.

 عبدالعزیز نرمانشیری مدیر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهرگفت: بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان فنوج با اعتبار ۲۵میلیارد ریال با کمک خیرین نیک اندیش احداث و راه اندازی شد.

مدیر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: این مرکز دومین مرکز خیرساز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهراست که در کل حوزه جنوب استان با راه اندازی این مرکز، کل این مراکز به ۸مرکز هستند.

مسئول مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار کرد: مرکز همودیالیز فنوج در سال ۹۸به همت خیرین کلنگ زنی شده و هم اکنون به بهره‌برداری رسید که تجهیزات این مرکز توسط دانشگاه خریداری و سپس نصب شده اند.

میرلاشاری بیان کرد: در حال حاضر طرح‌های خیرساز زیادی از جمله، سی تی اسکن را در شهرستان فنوج داریم که مهمترین آن راه اندازی مرکز سی تی این شهرستان است.

وی افزود: این طرح در خرداد به زمین زده شده که ساختمان آن در حال حاضر آماده شده و همچنین ماه‌های آینده این مرکز شروع بکار خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار