محمد صالح جوکار:

مدیران کل استان مشکل بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تخصصی سرطان یزد را حل کنید

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن گفت: با آماده سازی زیر ساخت‌های لازم شعار‌های تبدیل یزد به عنوان قطب درمان و گردشگری سلامت تحقق می‌یابد.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران کل استان مشکل بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تخصصی سرطان یزد را حل کنید، زیرا راه اندازی آن سبب رفع مشکلات بسیاری از مردم کشور می‌شود.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس در این جلسه با بیان اینکه یکی از شعار‌ها تبدیل یزد به عنوان قطب درمان، گردشگری سلامت و ... باشد، گفت: برای دستیابی به این شعار‌ها و تحقق آن نیازمند یکسری زیرساخت‌ها هستیم تا این اتفاق صورت پذیرد، غیر از اینکه تخت‌های بیمارستانی باید افزایش یابد و فناوری‌های جدید را وارد سازیم، نیازمند آماده سازی زمینه رقم خوردن تورسیم سلامت در استان هستیم.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به اینکه در جهت ایجاد بستر‌های توریسم سلامت در استان، از بخش‌های خصوصی و دولتی حمایت کردیم، اظهار داشت: برخی از پروژه‌ها در استان کلید خورد، ولی به واسطه اینکه به تعهدات خود عمل نکردند، پروژه نیمه کاره رها شده است.

او یکی از این پروژه‌ها را بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در یزد عنوان کرد و افزود: این پروژه در سال‌های ۹۲، ۹۳ به تصویب رسید و با عوض شدن دولت، اعلام کردند که اعتبار برای تکمیل آن نداریم و در نهایت به عنوان مرکز ۱۵۰ تختخوابی تحقیقات و درمان سرطان نام گذاری شد.

جوکار عنوان کرد: نهایتا در سفر‌هایی که رئیس جمهور وقت به یزد داشت شاهد هیچ اتفاق مثبتی نبودیم، با روی کار آمدن مجلس جدید نسبت به اینکه این پروژه در چه مرحله ایی است مباحثی مطرح و در نهایت دولت همکاری کرد و عملیات عمرانی آن آغاز و الان نیز در حال فعالیت است.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه راه اندازی این پروژه مشکل بسیاری از مردم یزد و کشور را مرتفع خواهد کرد، اذعان داشت: امیدواریم مسئولانی که در این پروژه نقش دارند، نگاه مثبتی داشته باشند تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد افتتاح و حل مشکل بسیاری از مردم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.