رئیس اداره پست مهاباد گفت: مجموع مرسولات پستی این شهرستان در مقایسه با سال قبل ۲۰.۵ درصد افزایش یافته است.

کمال عثمانی رئیس اداره پست مهاباد گفت: امسال از مجموع مرسولات پستی مهاباد ۲۷۷ هزار و ۷۴۵ فقره مرسوله از این اداره به سایر نقاط کشور صادر شده که این تعداد نیز ۲۰.۵ درصد در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست امسال همچنین ۱۸۱ هزار و ۵۴۹ فقره مرسوله نیز سایر نقاط داخل و خارج کشور به مهاباد واصل شده که ۹۲ درصد آن در مناطق شهری و هشت درصد نیز مربوط به مناطق روستایی بوده است.

عثمانی با اشاره به اینکه امسال ۱۸۹ فقره بسته پستی جهت انتقال به خارج از کشور به مرکز استان ارسال شده است، افزود: بیشترین مرسولات به کشور‌های اتحادیه اروپا از جمله دانمارک، سوئد، آلمان، انگلیس، نروژ و هلند صادر شده است.

رئیس اداره پست مهاباد با اشاره به رضایتمندی خوب شهروندان مهابادی از خدمات این اداره افزود: زمان به مقصد رسیدن بسته‌های پستی با توجه به نوع عادی، سفارشی، ویژه بودن، داخل استان، استان‌های همجوار و سایر استان‌ها متفاوت بوده، اما روند توزیع عادی و به موقع است.

وی از شهروندان خواست در صورت مراجعه به اداره پست برای ارسال مرسولات خود، آدرس و کدپستی مرسوله را دقیق ثبت کنند تا مشکلی در روند ارسال و تحویل آن در مقصد به وجود نیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.