شهرستان بن، دومین مقصد کاروان جهاد تبیین

کاروان جهادتبیین با هدف بیان اقدامات دولت سیزدهم از زمان آغاز به‌کار در چهارمحال و بختیاری راهی شهرستان‌های مختلف استان می‌شود، شهرستان بن بعد از شهرستان سامان دومین مقصد کاروان جهاد تببین بود.

رضا علی‌بیگی فرماندار شهرستان بن در خصوص کاروان جهاد تبیین، اظهار کرد: تعدادی از بزرگان، مدیران و اقشار مختلف مردم در جلسه جهاد تبیین حضور پیدا کردند و اقدامات دولت تبیین کردند.

وی بیان کرد: یکی از اهداف کاروان جهاد تبیین در سفر به شهرستان آگاه‌سازی مردم نسبت به خدمات دولت است تا مردم در کنار دولت برای حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید


فرشاد طهماسبی مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص اهداف قرارگاه کاروان جهادتبیین در استان، اظهار کرد: شهرستان بن دومین مقصد کاروان جهاد تبیین بود، هدف از برگزاری این جلسات توجه دادن مسئولان به دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

وی افزود: متاسفانه یکی از مشکلاتی که دولت‌های مختلف با آن دست و پنجه نرم کردند و همواره دغدغه مقام معظم رهبری نیز است، عملکرد دولت‌ها به درستی تبیین نمی‌شد، در کاروان جهاد تبیین اقدامات بی‌شمار دولت سیزدهم به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

شهرام خواجوی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز فعالیت کاروان جهاد تبیین در استان، اظهار کرد: امروز در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان بودیم که این جلسه به تبادل نظر و بیان اقدامات دولت سیزدهم در استان و کشور پرداختیم، قطعا برگزاری چنین جلساتی بسیار ضروری است.

وی عنوان کرد: باید خدمات و اقداماتی که توسط دولت در چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود به اطلاع مردم برسد، دشمن با تمام قوا به صحنه آمده تا افکار عمومی را مورد توجه قرار دهد و مردم را ناامید کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.