خیران ۹۳ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد می‌سازند

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۵٠ طرح مدرسه سازی در نقاط مختلف این استان با مشارکت خیرین و از محل منابع دیگر در دست اجرا است.

مدیرکل تجهیز، نوسازی و توسعه مدارس این استان، افزود: این مدارس شامل مدارس دو و  سه کلاسه روستایی و مدارس ۴، ۶، ۹، ۱۲ و ۱۴ کلاسه شهری هستند.  

سید رضا حسینی نیک بیان کرد: ۳۶ مدرسه کانکسی بالای ۱۰نفر در این استان طی یکسال اخیر در استان جمع آوری شد که از این تعداد ۹ مدرسه در بخش محروم دیشموک بود.  

وی  یادآور شد: با سیاست‌های خوب دولت همه مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز در سطح استان تعیین پیمانکار شدند.

 
مدیرکل تجهیز، نوسازی و توسعه مدارس این استان ادامه داد: ۲۲ زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای تاکنون در شهرستان‌های باشت و گچساران احداث شد.  

وی با بیان اینکه ۱۵ چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای نیز تا پایان امسال در مدارس استان ساخته می‌شود، گفت: در مجموع ۴۸ مدرسه کانکسی در استان وجود دارد که تعداد دانش آموزان ۱۰ مورد از آن‌ها بالای ۱۵ نفر است.  

حسینی نیک با بیان اینکه ۴۵۰ مدرسه در استان فاقد سرویس بهداشتی  هستند، افزود: ۳۰۵ مدرسه کانکسی و ۲۱۶ مدرسه دو شیفتی و چرخشی وجود دارد.

او اضافه کرد: هم اکنون ۱۷۱ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۲۰۲مدرسه و بیش از هشت هزار کلاس درس در کهگیلویه وبویراحمد مشغول تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.