مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۴۸۵ دانش آموز از طرح مدارس همدل بهره‌مند هستند

روح الله صالحی گفت: ۱۸۳ مدرسه غیر انتفاعی و هیئت امنایی در قالب طرح مدارس همدل با کمیته امداد همکاری دارند و ۴۸۵ دانش آموز از این طرح بهره مند هستند.

 روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد با اشاره به خدمات فرهنگی این اداره گفت: طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تامین همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش در حال اجرا است که به واسطه آن دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت کمیته امداد، از خدمات آموزشی در مدارس هیئت امنایی و غیردولتی به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: طرح ملی مدارس همدل با رویکرد زمینه‌سازی برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان مستعد و نیازمند تحت حمایت که دارای انگیزه بالای علمی هستند با نگاه انسان‌دوستانه و خیرخواهانه و با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد استان زنجان در حال اجرا است.

صالحی با اشاره به اینکه ۱۸۳ مدرسه غیر انتفاعی و هیئت امنایی در قالب طرح مدارس همدل با کمیته امداد همکاری دارند، گفت: تعداد دانش‌آموزان بهره‌مند از خدمات این طرح ۴۸۵ دانش آموز مستعد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: ترویج فرهنگ خیر و احسان، بسترسازی مناسب برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان تحت حمایت و گسترش همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی از جمله اهداف اجرای طرح مدارس همدل است.

وی در توضیح بیشتر این طرح گفت: طرح مدارس همدل بستر مناسبی برای حمایت تحصیلی از دانش آموزان نیازمند است که در آن، دانش‌آموزان مشمول، بدون پرداخت شهریه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم مشغول به تحصیل می‌شوند.

صالحی اضافه کرد: این طرح با معاضدت اداره کل آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید هم با جدیت دنبال می‌شود و دانش‌آموزان مستعد با همکاری کمیته امداد و مدیران مدارس شناسایی و جذب مدارس هیات امنایی و غیرانتفاعی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.