شهروند خبرنگار آذربایجان شرقی؛

گلایه مندی جوانان از عدم فعالیت مرکز فنی و حرفه‌ای هوراند

عدم فعالیت مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان هوراند جوانان را در مسیر مهارت آموزی سردرگم کرد.

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی است و با برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به منظور ایجاد مهارت و تخصص برای کسب توانایی در احراز شغل برای جوانان احراز می‌شود. به همین منظور جوانان جویای کار برای کسب مهارت به این مراکز مراجعه می‌کنند.
شهروند خبرنگار ما از شهرستان هوراند استان آذربایجان شرقی با ارسال پیامی از عدم فعالیت و عدم ثبت نام مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با عرض سلام لطفا از مسئولان استان و مدیر کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی بپرسید چرا فنی و حرفه‌ای شهرستان هوراند را به حال خودش رها کرده اند و هیچ دوره‌ای برگزار نمی‌کنند؟ چرا رئیس و مسئول ندارد؟ چرا مربی ندارد؟ فقط یک نگهبان گذاشتند که هر کسی مراجعه می‌کند می‌گوید فعلا ثبت نام نداریم بروید شهرستان‌های همجوار ثبت نام کنید؟ در عرصه رقابت با سایر استان‌ها جوانان جویای کار نیازمند کسب مهارت هستند. به فرموده رهبر انقلاب باید جوانان مهارت کسب کنند. الان برای همه شغل‌ها مدرک فنی و حرفه‌ای می‌خواهند از نیروی انتظامی گرفته تا استخدامی‌های سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و حتی شرکت‌های خصوصی، ما جوانان هوراند در این اوضاع بد اقتصادی به کدام شهر یا شهرستان برویم تا مهارت کسب کنیم؟ خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار