۲۰ آذر آخرین مهلت شرکت در جشنواره سراسری نماز فجر تا فجر است

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: آخرین مهلت آثار برای جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» ۲۰ آذر است.

حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر»، گفت: این جشنواره با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های علمی و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ نماز در جامعه برگزار خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر»، گفت: این جشنواره با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های علمی و فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ نماز در جامعه برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان به تشریح محور‌ها و قالب‌های این جشنواره جهت ارسال آثار پرداخت و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در عرصه‌های، علمی و پژوهشی در قالب تألیف، مقالات، رساله دکتری و پایان نامه‌های دانشگاهی و حوزوی، در عرصه فرهنگی و هنری در قالب کلیپ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، نقاشی، خوشنویسی، طرح‌های گرافیکی، عکس و استوری در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

حجت الاسلام حسنی حلم گفت: همچنین در عرصه ادبی نیز در قالب شعر، داستان، قصه، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی و در عرصه سرگرمی و آموزشی در قالب بازی و ابزار‌های کمک آموزشی دستی و دیجیتالی (رایانه‌ای و تلفن همراه) علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او با بیان اینکه مهلت ارسال آثار در این فراخوان، تا ۲۰ آذر ۱۴۰۱ است، گفت: سامانه ثبت نام و ارسال آثار به آدرس Noor.namaz.ir است که شرکت کنندگان از این طریق می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با تأکید بر اینکه به برگزیدگان استانی و کشوری هدایای ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد، گفت: اسامی برندگان بهمن ۱۴۰۱ در پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.