اعزام بیش از ۱۰۰۰ گروه جهادی در هفته بسیج به نقاط محروم استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیش از هزار گروه جهادی در هفته بسیج به مناطق مختلف به‌ویژه مناطق محروم استان کرمان برای خدمتگزاری به مردم اعزام شدند.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای اخیر کشور و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج از پنج آذر سال ۵۸ با فکر و اندیشه بلند امام راحل تاسیس شد و امروز ثمره آن را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه امام (ره) فرمود بسیج مربوط به صدر اسلام است و پیامبر (ص) مسلمانان را علیه کفار آن زمان بسیج کرد، گفت: در دوران انقلاب و دفاع مقدس با بسیج مردمی توانستیم به پیروزی‌های بزرگی دست پیدا کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج یک نیروی مردمی بن‌بست شکن است و در تمام عرصه‌های انقلاب توانسته به خوبی اثرگذار باشد، افزود: بسیج یک مجموعه انعطاف پذیر است و در تمام عرصه‌های نظامی، علمی، فرهنگی، تولید و اجتماعی اتفاقات خوبی را برای کشور رقم زده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان خیلی جلوتر از مسئولان در بحران‌های کشور از جمله در سیل، زلزله و یا بیماری کرونا و همچنین در محرومیت زدایی از نقاط مختلف کشور در میدان بودند، ادامه داد: مردمی بودن بسیج یعنی دغدغه داشتن نسبت به هموطن و کشور و بسیج برای دغدغه مردم تلاش کند تا مشکلات برطرف شود.

نظری با اشاره به اینکه دسته‌های واکنش سریع بسیج تشکیل شده و در این زمینه آموزش‌های لازم در تخصص مختلف به آن‌ها داده می‌شود، بیان کرد: در ۲۲ قشر جامعه بسیجی داریم که با مسئله شناسی فعال می‌کنند و در این مسیر مشکلات استان احصا شده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان در تنگنا‌های جامعه به کمک می‌آیند و در شیوع بیماری کرونا به عینه این را دیدیم که بسیج با اجرای طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا چگونه وارد عمل شد و پیشگیری خانه به خانه را انجام داد، گفت: خوشبختانه با ساخت واکسن هم توانستیم به خوبی این بیماری خطرناک را مهار کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج از مردم و با مردم است و تا ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) در کنار مردم خواهد ماند، افزود: هفته بسیج از ۲۹ آبان در کشور آغاز شده است و تا پنجم آذرماه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار