واژگونی تانکر حامل نفت کوره در شاهین‌شهر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت نفت کوره امروز در محور شاهین‌شهر به سمت مورچه خورت در شمال اصفهان به حادثه و اخلال در تردد منجر شد.

منصور شیشه فروش گفت: ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح امروز حادثه واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری سوخت نفت کوره گزارش شد.

او با بیان اینکه این تانکر به مقصد همدان در حرکت بود، اظهار داشت: این تانکر بر اثر بی احتیاطی و خواب آلودگی راننده در محور مخالف واژگون شد و نشتی پیدا کرد که به اختلال در تردد در محور شاهین شهر به مورچه خورت منجر شد.

شیشه فروش با حضور عوامل امدادی، کامیون از جاده به کنار کشیده و نشتی آن کنترل شد، اضافه کرد: این حادثه خسارت جانی و آتش سوزی نداشت.

او خاطرنشان کرد: روزانه حدود یک هزار و ۲۰۰ تانکر حمل سوخت در اصفهان تردد و مواد سوختی را به استان‌های دیگر حمل می‌کنند بنابراین رعایت نکات ایمنی برای تردد آن‌ها ضروری است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین به حادثه دیگری که صبح امروز ساعت پنج و ۱۵ دقیقه گزارش شد، اشاره کرد و گفت: در این حادثه یک خودروی سواری پس از ورود به جایگاه سی ان جی بعثت در کلانشهر اصفهان بدلیل عدم ایمنی کپسول گاز سی ان جی، منفجر شد.

شیشه فروش افزود: بر اثر این حادثه به ۲ خودروی دیگر و بخشی از جایگاه سی ان جی خسارت وارد شد، اما این حادثه با حضور سریع عوامل امدادی و تیم‌های آتش نشانی کنترل شد و خسارت جانی نداشت.

او خاطرنشان کرد: لازم است در خودرو‌های سی ان جی سوز، مخازن سوخت بطور مداوم بازرسی شود و این خودرو‌ها معاینه فنی را به موقع انجام دهند.

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.